کار مال خره! – انسان عاقل، کار نمیکنه هوشمندانه تلاش میکنه

شاید وقتی عنوان را دیدید به شما برخورده باشد!

یعنی چی کار مال خره؟؟
یعنی این همه آدم که دارن کار می‌کنن همه خرن؟!

در جامعه‌ی ما ارزش زیادی برای کار گذاشته می‌شود. همه می‌گویند که کار جوهر آدمی است. از انسان‌های بیکار بیزار هستیم و هر کسی که گوشه‌ای در حال زحمت کشیدن است را تقدیر می‌کنیم. ما با هیچ کدام از این‌ها مخالف نیستیم اما مشکل اینجاست که تعریف شما از کار کردن چیست؟

آیا وقتی که راه بهتری برای انجام دادن کارها وجود دارد ادامه دادن به همان روش های قبلی حماقت نیست؟
آیا وقتی که می‌توانیم با هوشمندانه کار کردن درصد زیادی از درصد زیادی از کارهای بیهوده‌ای که همه انجام می‌دهند فارغ شویم نباید این کار را انجام دهیم؟

مسئله اینجاست که بسیاری از مردم صرفا می‌خواهند کار کنند. فکر می‌کنند کار باید به همان صورتی باشد که تعریفش را از همه شنیده‌اند. اما آدمی که به دنبال هوشمندانه کار کردن است نه تنها خودش را از کارهای بیهوده و زحمت‌های فراوان نجات می‌دهد بلکه در واقع بهره‌وری بیشتری دارد و بیشتر به خودش و دیگران خدمت می‌کند. حتی وقت بیشتری دارد که کنار خانواده و دوستان خود باشد. پس این وسط هدف ما به جای تقدیر از کار کردن باید تقدیر کار هوشمندانه و عاقلانه باشد که در این پادکست با آن آشنا می‌شویم.

دانلود این پادکست

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    سلام خدا قوت من نمیتوانم ایمیلم را وارد کنم تا موارد به ایمیلم فرستاده شودراهنمایی فرمایید

  2. کاربر سوخت جت بی می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر ،من به تازگی این پادکست رو گوش دادم ،این کارگاهی که شما میگین چه زمانی هستش ؟؟؟ چجوریه برای دسترسی ؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

    سلام
    راهنمایی بفرمائید چگونگی و قیمت کارگاه سیستم ارتعاش را؟

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      کاری نداره که یه تیم تشکیل بده ۱۰ نفر جوان خانم استخدام کن بده تو خونه غذا درست کنن بعد غذا رو بده ببرن ظهرها تو بازار پخش کنن . رو هر غذا ۵هزار بخور ۱۰۰ تا میشه ۵۰۰ هزار ماهی ۱۵ میلیون . دست به سیاه سفید نزن

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**