استاد قانون جذب شوید و هرآنچه میخواهید را در زندگی خلق کنید | قسمت هفتم

هرگاه قدمی متفاوت برمی‌داریم، جهان هستی نیز به شیوه متفاوتی به ما نشان می‌دهد. وقتی سپاسگزاری می‌کنیم، می‌بینیم که از قبل همه‌چیز وجود داشته و این خودمان بودیم که در حال ساخت دیواری بتنی، جلوی منظره‌ای شگفت‌انگیز بودیم. وقتی چیزی را طلب می‌کنیم، به اندازه اهمیتی که برایمان دارد به آن دست پیدا می‌کنیم و این زیباترین بخش زندگی در جهانی پر از شگفتی است. تا قدم سوم با هم بالا آمدیم، در این قسمت، نکته‌های این قدم را موشکافی می‌کنیم.

از خودمان چه بپرسیم؟

[bs-quote quote=”جهان هستی تمام سوالات ما را می‌شنود و به آنها پاسخ می‌دهد.” style=”default” align=”center” author_name=”مایکل برنارد بک‌ویث” author_job=”نویسنده آمریکایی، استاد قانون جذب و علم ذهنیت” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2018/06/مایکل-برنارد-e1529818673562.jpg”][/bs-quote]

» خواسته شما چیست؟

بیایید فرض کنیم شما قبلا چند دقیقه‌ای فکر کردید و الان دقیقا می‌دانید که چه می‌خواهید. طی قدم‌های گذشته نیز خواسته خود را به طور واضح تصور کرده‌اید؛ لذت داشتنش را تجربه کرده و بعد هم رهایش کردید. مثلا شما تا شهریور ماه همین امسال، 300 میلیون تومان پول می‌خواهید. حالا باید از خودتان بپرسید: من چطور می‌توانم طی 3 ماه، 300 میلیون تومان درآمد داشته باشم؟ من چطور می‌توانم به خواسته خودم برسم؟ از چه راه‌های قانونی و اخلاقی می‌توان این پول را در این مدت به‌دست آورد؟ چطور؟ از چه راهی؟

یادتان باشد درست مثل یک کودک سوال بپرسید؛

بدون حسرت، بدون نگرانی، با اطمینانی از اعماق وجود برای اینکه حتما جواب را خواهید یافت.

زمانی که شروع به پرسیدن می‌کنید، در آگاهی قدم برمی‌دارید. آنگاه «قانون بخواهید تا داده شود» فعال شده و شما نیروهای رسیدن به خواسته خود را به اندازه ایمانی که به خودتان دارید به سمتتان جذب خواهید کرد.

از ثانیه بعد از پرسیدن سوال از خودتان باید به راداری تبدیل شوید که همه جوره آماده دریافت پاسخ باشد.

»‌ پاسخ را چگونه دریافت خواهم کرد؟


 

 

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت i110 می‌گوید

    سلام و خسته نباشید
    در قانون جذب سوال پرسیدن به این نحو :
    من چطور می‌توانم طی 3 ماه، 300 میلیون تومان درآمد داشته باشم؟ من چطور می‌توانم به خواسته خودم برسم؟ از چه راه‌های قانونی و اخلاقی می‌توان این پول را در این مدت به‌دست آورد؟ چطور؟ از چه راهی؟

    کاملا اشتباه می باشد در قانون جذب شما به چطور و چگونه فکر نمیکنید چرا که ذهن خودآگاه شما ممکنه برای چند دقیقه همراهی کنه اما ذهن ناخودآگاه به سرعت شرایط حال حاضر را با خواسته شما مقایسه میکنه و دلایل مختلفی میاره که 300 میلیون کجا و شما کجا و … شما به هدف فکر می کنید اما به راه و چطور فکر نمیکنید .

    1. کاربر سوخت جت ری می‌گوید

      سلام دوست گرامی
      چیز کاملا اشتباه وجود خارجی نداره. درسته که در قانون جذب باید به هدف فکر کرد ولی با یک جا نشستن و هیچ تکانی نخوردن هیچ کاری، حتی قانون جذب هم مفید واقع نمی‌شود. در قانون جذب، ما به هدف فکر می‌کنیم اما باید راه‌های رسیدن به هدف رو که جلوی شما گذاشته میشه رو بررسی کنید.
      در مورد سوال هم، که چطور این و چطور آن…منظور سوال پرسیدن از خودمان است که در متن به اندازه کافی در موردش گفته شده.
      در حقیقت روش اصلی اینه:
      هدف رو تعیین کن و لذت دستیابی به اون رو با تک تک سلول‌های وجودت احساس کن. به اون ایمان داشته باش
      مرحله بعد، تعیین استراژیه و سپس شروع به کار در جهت رسیدن به اون هدفه. قانون جذب بدون فکر و عمل فایده‌ای نداره دوست عزیز.
      پیروز باشید^^

  2. کاربر سوخت جت ری می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    سپاسگزارم که مقاله رو مطالعه کردید.
    منظور از تمرکز روی امروز، بیرون آمدن از آینده و زندگی در زمان حاله. چون ما با تمام ثانیه‌های امروزمون آینده‌ای که می‌خوایم رو می‌سازیم. اینکه چقدر در روز رو به تمرکز اختصاص بدید کاملا به توانایی هر فرد بستگی داره. به عنوان مثال سپاسگزاری کردن، نیم ساعت و مطالعه کردن برای خودشناسی بیشتر شاید یک ساعت از وقت یک روز رو به خودش اختصاص بده اما اینکه همین حالا احساس کنید که انسان موفقی هستید، به زمان خاصی نیاز نداره و شما هر لحظه می‌تونید این احساس رو داشته باشید.
    امیدوارم تونسته باشم پاسخ پرسش‌تون رو بدم.
    اگر سوالی داشتید لطفا حتما بپرسید.
    سرسبز باشید^^

  3. کاربر سوخت جت aran می‌گوید

    salam va arze adab.shoma goftid ke vaghti tasavor mikoni rahash konid ta javab begirid.hala soale man in hastesh cheghad dar rooz bayad tamarkoz kard?akhe vaghti adam tamarkoz mikone nakhodagah tasavoram mikone.agar mishe rahnamayi konid mano.merc az matalebe khoobeton

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**