جذب پول با قدرت افکار به کمک توصیه‌های حرفه‌ای ماری کلیر کارلایل (بخش اول: فکر شما)

قانون جذب مثل قانون جاذبه‌ی زمین، قانون طبیعی کائنات ماست.
شما نمی‌توانید از آن فرار کنید.

قانون جذب می‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب می‌کند. اگر غمگین باشید، دلایل بیشتری برای غمگین ماندن جذب خواهید کرد؛ اگر خبر خوشی را جشن بگیرید، به زودی خبرهای بهتری به شما خواهد رسید.

اگر هم اکنون احساس ثروت و شکرگزاری داشته باشید،
موارد بیشتری برای احساس فراوانی و سپاسگزاری دریافت خواهید کرد.

شما درباره‌ی هر چیزی که زیاد به آن فکر کنید، آن را به زندگی خود جذب خواهید کرد. اگر نگران پرداخت قبض‌ها و هزینه‌های مسافرت تفریحی خود باشید، به زودی دلایل بیشتری برای نگرانی مالی خواهید داشت و به زودی باور خواهید کرد که مشکل اصلی شما پول است. اگر فکر می‌کنید زندگی ناعادلانه است، پس زندگی، غیرمنصفانه خواهد شد.

به عبارت دیگر برای اینکه بتوانید ثروت را به زندگی خود جذب کنید، باید طول موجی از خود ساطع کنید که طول موج فردی ثروتمند است؛ البته برای داشتن طول موج آدم ثروتمند لازم نیست با کارت اعتباری خود، تلویزیون آخرین مدل ال ای دی را بخرید.

باید باور کنید که می‌توانید به آسانی پول جذب کنید.
لازم است افکار خودآگاه و ناخودآگاه شما همسو و در یک جهت باشند.

بدون شک در مورد فرضیه‌ی اینشتین شنیده‌اید. فیزیک کوانتوم فرضیه‌ی اینشتین را توضیح می‌دهد و می‌گوید همه چیز از انرژی ساخته شده است. صندلی‌ای که روی آن نشسته‌اید، پرده‌ای که به پنجره نصب شده است، لباس‌ها و دست‌های شما و حتی افکارتان همگی از انرژی ساخته شده‌اند.

تئوری اینشتین به ظاهر از تبدیل انرژی به ماده و بر عکس صحبت می‌کند، ولی در واقع می‌گوید همه چیز از انرژی ساخته شده است. در فیزیک، چیزی به نام ماده و غیر ماده وجود ندارد، بلکه همه چیز انرژی است.

هر چیزی که در دنیای شما وجود دارد، مجموعه‌ای از شارژهای الکترونیکی شناور در زمینه‌ی الکترومگنتیک است.
مهم نیست آن چیز چقدر سخت به نظر برسد یا چقدر بزرگ باشد؛ همه چیز انرژی است.

وقتی می‌گوییم همه چیز انرژی است، پس باید تصدیق کنیم که خود ما هم انرژی هستیم و از طریق انرژی‌یابی با هم ارتباط داریم.

بدانید، آنچه دارید یا ندارید، نتیجه‌ی مستقیم افکار شماست.
مهم نیست که افکار شما آگاهانه هستند یا ناآگاهانه؛
افکار شما زندگی شما را می‌سازند.
کلید و راز رسیدن به آرزوها این است که باور کنیم حاکم زندگی‌تان هستید.
برای حاکم شدن به زندگی خود باید حاکم افکارتان باشید.
حاکم افکار خود بودن؛ یعنی برای زندگی خود هدفی تعیین کنید
و افکارتان را با هدفتان همسو و هم جهت کنید؛

پس اگر افکارتان بر جذب پول بیشتر متمرکز باشد، پول بیشتری جذب خواهید کرد، ولی اگر مدام به کمبود آن فکر کنید، پول کمتری خواهید داشت. به زندگی خود بنگرید و ببینید در حال حاضر چه وضعیتی دارید. هر چه در زندگی شما وجود دارد، نتیجه‌ی افکار شماست. اگر عادت دارید بی پولی خود را گردن دیگران و یا موقعیت‌هایی مثل طلاق، بیماری یا مشکلات اقتصادی بیندازید، دوباره فکر کنید.

بازی کردن نقش قربانی، وسوسه‌ای شیرین است؛ زیرا با این نقش، مسئولیت را از گردن خود ساقط می‌کنیم. به علاوه ممکن است دلسوزی و همدردی دیگران را نیز جلب کنیم که این وضعیت نیز بسیار شیرین و وسوسه انگیز است. بازی کردن نقش قربانی باعث می‌شود اقتدار خود را از دست بدهیم.

سرزنش کردن دیگران و احساس بیچارگی، نه تنها ما را در موقعیت ناخوشایندی که هستیم، نگه می‌دارد، بلکه باعث می‌شود بیشتر در منجلاب مصیبت فرو برویم.

شما و فقط شما مسئول زندگی خود هستید. از دام «من بیچاره» پرهیز کنید. قاطعانه تصمیم بگیرید که مسئولیت هر آنچه را در زندگی‌تان وجود دارد، بپذیرید. به جای گیر کردن در احساس کمبود، روی احساس فراوانی و ثروت متمرکز شوید. اگر چیزی در زندگی شما وجود دارد که آن را دوست ندارید؛ مانند درآمد ناکافی، آن را تغییر دهید. همین حالا این کار را انجام دهید.

اگر درک کنید که افکار شما، زندگی شما را خلق می‌کند، همه چیز آسان می‌شود. البته بخش بزرگی از افکار ما، افکار ناخودآگاه هستند و این مطلب، چالش برانگیز است. 80 درصد افکار ما ناخودآگاه هستند و واقعیت زندگی ما را خلق می‌کند؛ واقعیتی که ممکن است آن را دوست نداشته باشیم. برای مثال می‌گوییم دوست داریم پولدار باشیم(افکار آگاهانه)، ولی ممکن است پولدارها را دوست نداشته باشیم(افکار ناخودآگاه).

در این زمینه بخوانید: با ضمیرناخودآگاه تان شوخی نکنید واگرنه این اتفاق برایتان رخ میدهد !

برای بسیاری از ما پول به معنای امنیت است. به طور معمول آن قدر پول جذب می‌کنیم که نیازهای اولیه‌مان برطرف شود و احساس امنیت کنیم، ولی افکار ناخودآگاهمان مانع ثروتمند شدنمان می‌شوند؛ زیرا افکار ناخودآگاه ما می‌گویند که ثروتمند بودن یعنی بد بودن.

واضح است وقتی می‌توانید ثروتمند شوید که افکار خودآگاه و ناخودآگاهتان همسو و هم جهت باشند و ثروتمند بودن از نظر شما معنای خوبی داشته باشد.

پول همین جاست؛ تنها چیزی که مانع ثروتمند شدن شما می‌شود، خود شما هستید.

آنچه که در بخش اول آموختیم:

قدرت افکار از اهمیت بسیار زیادی در زندگی برخوردار است. افکار شما زندگی شما را می‌سازد. اگر در حال حاضر حالتان خوب نیست، وضعیت مالی جالبی ندارید، مقصر هیچ کس نیست. مقصر افکار اشتباه شماست، مقصر نوع نگاه و دیدگاه شماست. هنگامی که شروع به تغییر افکار و احساسات خود در مورد موضوعی که خوشایندتان نیست، کنید، متوجه خواهید شد که همین موضوع ناخوشایند چطور تغییر می‌کند و به شیرین‌ترین بخش زندگی شما تبدیل خواهد شد.

با قبولِ خود، با پذیرفتن توانایی‌های بیکران خود، با درک فراوانی نعمت در این کره‌ی خاکی، به این اصل مهم در قانون جذب خواهید رسید.

شما خوشبخت، خوش‌شانس و پولدار هستید، البته اگر بخواهید.

 

قسمت دوم

 

 

5 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت mi99 می‌گوید

    قانون جذب هر آنچه را با اشتیاق سوزان فکر کنیم برای بدست آوردنش به ما می دهد …

  2. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

    بزرگترین نعمت ، نعمت شکرگزاری است ..با شکرگزاری برکت و فراوانی در زندگی شما جاری می شود.. هر روز خودم را در نعمت زیاد و بیکران خداوند حس می کنم…چیزی که قبلا عادت نداشتم..از زمانی که این جملات شکرگزاری در زندگی من پدیدار شد باور نمی کنید درآمد من روز به روز افزایش می باید… ذهن ثروتمند…تمام اینها نتیجه شکرگزاری ..و قانون جذب..هر روز خودم در حال فراوانی و نعمت خداوند می بینم…خداوندا سپاسگزارم…

  3. کاربر سوخت جت glm می‌گوید

    Merc jaeb bood.dar mored zamire nakhodagah bishtar begin

  4. کاربر سوخت جت وی می‌گوید

    بسیار عالی بود

  5. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    قدرت تلقین رو دست کم نگیریم چیزی میتونه به شدت کمک کنه به ضمیر ناهوشیار ما. متاسفانه یا خوشبختانه ۸۰ درصد ذهن مارو ذهن ناهشیار در بر میگیره و تمام قوانین هستی از این ضمیر نا هشیار ما پیروی میکنند؛ جالبه نه؟!! فقط با قدرت تلقین میتونید ذهن ناهشیارتون رو پر کنید از فراوانی و خواسته های عمیق درونیتون، با عادت دادن ذهن ناهشیار با کلمات کلیدی و تاکیدی میتونید باورها ، خواسته ها، آرزوها و رویاهاتون رو از حالت انرژیک اون به حالت فیزیکی اون تبدیل کنید؛ این یه قانونه چه خوب و چه بد؛ پس مواظب کلماتی که در طی شبانه روز میگیم باشیم.
    نتیجه گیری: ۱_در نظر داشته باشیم که تا کاری را از سر شور و اشتیاق فراوان انجام ندهیم تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد.
    ۲_با گفتم کلمات کلیدی و تاکیدی مانند( من در ثروت زیاد و فراوانی هستم ، من در خوشحالی کامل به سر میبرم یا درآمد من روز به روز در حال افزایش است ) میتوانید ذهن ناهوشیارتان را مملو فرمول برای پیروی کائنات از خواسته هاتون کنید.
    ۳_ باور کنید و ایمان داشته باشید که شایسته ثروت و تمول فراوان هستید و لیاقت این همه فراوانی را دارید تا تمام این خواسته ها به شما داده شود؛ فقط باور داشته باشید، باور، باور ، باور.
    منتظر نقطه نظر های بعدی من باشید.

    جناب سینایی خوشحال میشم با من تماس بگیرین و نقطه نظراتمون رو با هم به اشتراک بگذاریم.
    تندرست باشید.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**