قبل از اینکه دیر شود باید از این حقایق زندگی مطلع شوید

زندگی مانند یک شهربازی است، با اینکه می ترسیم، جیغ میکشیم و لذت میبریم اما وقتی به ساعت مان نگاه میکنیم میبینیم دیگر دیر شده و باید به خانه برگردیم…؛ حقایقی راجع به زندگی وجود دارد که بهتر است قبل از اینکه دیر شود، از آن مطلع شوید !

چون ما هرگز نباید بیش از حد در زندگی حسرت بخوریم. با این حال، زمان‌هایی وجود دارد که متوجه خواهید شد اگر برخی نکته‌ها را زودتر آموخته بودید، منافع و سود بیشتری خصوصا در دوران جوانی عایدتان می‌شد.

شاید درک این واقعیات تنها با گذر زمان، رشد شخصیت و تجربه دست‌یافتنی باشند، اما گاهی اوقات می توانید بواسطه تجارب دیگران به واقعیت‌هایی واقف شوید که در شرایط دشوار و بحران‌های زندگی بسیار کارآمد بوده و قادر خواهید بود موانع دشوار را بصورت بهتری مدیریت کنید.

برای همین است که ما بخش «پرونده مرموز اشخاص موفق» را راه اندازی کردیم تا با زندگی افراد موفق دنیا و درس ها و تجاربی که این افراد در طول زندگی بدست آوردند آشنا شوید.

به قول معروف «برای فهمیدن اینکه آتش داغ است لازم نیست دست مان را بسوزانیم.»
تا حالا چند بار به خودتان گفته‌اید که ای کاش این مطلب را زودتر و در ایام جوانی می‌دانستم؟ یک احساس مشترک بین تمامی مردم وجود دارد که برخی موارد از کمبود تجربه و اطلاعات لازم در زمان جوانی حسرت می‌خورند و معتقدند اگر برخی واقعیت‌ها را زودتر متوجه شده بودند با طرز فکری آگاه‌تر و چشم‌انداز بهتری با مشکلات برخورد می‌کردند و بحران‌های عاطفی و موقعیت‌های مختلف را راحت‌تر پشت سر می‌گذاشتند.

 

ارما بمبک
ارما بمبک

 

با توجه به این توضیحات، در اینجا 7 درس مهم زندگی را نقل کرده‌ایم که چشم انداز و طرز فکر شما را در جهت افزایش تجربه و زندگی بهتر تغییر می‌دهد.

لطفا دقت کنید؛
قرار نیست این حقایق، زندگی شما را تغییر دهند !
بلکه قرار است درک شما از زندگی بیشتر شود تا بتوانید تغییراتی در جهت رشد و موفقیت های بیشتر ایجاد کنید. هیچکس به غیر از شما نمیتواند زندگی شما را تغییر دهد. پس هرچه سریع تر خودتان باید دست به کار شوید…

حاضرید با این حقایق زندگی روبرو شوید؟

در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**