جدیدترین و کاربردی ترین شیوه نوت برداری (خلاصه نویسی) ابداع شده توسط یک دکتر ایرانی از دانشگاه MIT + توضیحات تکمیلی

جدیدترین و کاربردی ترین شیوه نوت برداری (خلاصه نویسی)
ابداع شده توسط یک دکتر ایرانی از دانشگاه
MIT
+ توضیحات تکمیلی

شما نمیتوانید یک متن بلند را برای همیشه به خاطر بسپارید، اما خلاصه آنرا میتوانید.
خلاصه نویسی، یکی از مهم ترین ابزارهای افراد موفق دنیا و مخصوصا روزنامه نگارهای حرفه ای است، چرا که این دست افراد همیشه سعی میکنند، آنچه را که میبینند، می شنوند و درک میکنند را خیلی خلاصه نوت برداری کنند تا زمانی که به آنها نیاز دارند، به کمک خلاصه آن کل محتوایی که میخواستند را به یاد بیاورند.

اما اگر مقاله پیشین ما را خوانده باشید یعنی جدیدترین و کاربردی ترین شیوه خلاصه نویسی که توسط یک جوان ایرانی از دانشگاه MIT کشف شده به نام هومان کتیرایی ممکن است در نحوه استفاده از این روش به مشکل برخورده باشید و یا به طور کامل استفاده از این روش فوق العاده را درک نکرده باشید.

به همین منظور با توجه به اینکه کاربران عزیز درخواست توضیحات بیشتری در مورد این روش کرده بودند، بر آن شدیم تا یک مطلب جداگانه برای توضیحات تکمیلی این روش در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از این روش پر کاربرد در زندگی روزانه تان استفاده کنید و هرآنچه را میخواهید خلاصه نویسی کنید و برای همیشه به خاطر بسپارید.

برای شروع، یکبار دیگر مراحل استفاده از این روش را به صورت تصویری در زیر مشاهده میکنید :

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    الان عالی شد
    توضیحاتش خیلی خوب بودن

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**