دو برابر کردن واقعی قدرت یادگیری – ویدیوی آموزشی از جیم کوییک

شاید شنیده باشید که یادگیری نوعی قدرت است اما تا الان به این فکر کرده‌اید که چطور این قدرت را قدرتمندتر کنید؟! شما به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. خود جیم کوییک در بچگی همیشه از بچه‌های دیگر برای یاد گرفتن چیزهای جدید و خواندن کتاب‌ها عقب می‌افتاد. همین باعث شد که بیشتر و بیشتر به مغز و فرآیند یادگیری علاقه‌مند شود به جایی برسد که اکنون ده برابر یک انسان معمولی سرعت دارد و بیشتر از همه چیزهایی را که خوانده است را به یاد می‌آورد.

جیم کوییک در این ویدیوی آموزشی به شما یاد خواد داد که چگونه شما هم با ساده‌ترین تکنیک‌ها و راهکارها در مدت زمانی کم قدرت یادگیری‌تان را دو برابر کنید.

جیم کوییک اکنون از شناخته‌شده‌ترین مربیان یادگیری در دنیاست. کتاب‌های پروفروشی را نوشته و به چهره‌های معروفی در بهتر کردن قدرت یادگیری‌شان کمک کرده است.

 

↓ مشاهده ویدیو ↓

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر سوخت رسانان انگیزهnاول از همه ممنون بابت این همه انرژی که باعث شده زندگیه من و امثال من متحول بشهnمتاسفانه این وئدیو واسه من بالا نمیاد کلا سبز رنگ میشه و مشکل گرافیکی دارهnممنون میشم رسیدگی کنینnبازم تشکر میکنم از این همه انرژی دادناتون

  2. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    عالی

  3. کاربر سوخت جت 2826 می‌گوید

    سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید و این ویدیو های انگیزشی رو ترجمه و ادیت میکنید ویدیو عالی بود ولی یه نکته اینکه ترجمه خوبی نداشت من با انگلیسی مشکلی ندارم و فهمیدم تو ویدیو چی میگه ولی برای کسی که انگلیسی خوبی نداره این ترجمه زیاد مناسب نیست باز هم ممنون که تلاش میکنید به بقیه انگیزه میدید

  4. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    خیلی نکات مفیدی داشت ممنونم از وبسایت سوخت جت

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**