زندگینامه و بیوگرافی رنه سینانی

آیا رنه سینانی کلاهبردار است؟
داستان زندگی رنه سینانی چیست؟
اصلا می‌توان به او اعتماد کرد؟

در دنیای امروز خوشبختانه مباحثی مثل رشد فردی، موفقیت و ثروتمند شدن بیش از هر زمان دیگری مطرح می‌شود و در کشور ما هم افرادی هستند که با تلاش‌های مداوم خود توانسته‌اند به موفقیت برسند و تصمیم گرفته‌اند که راه و رسم رسیدن به ثروت را به سایر افراد هم بیاموزند. یکی از این افراد ، رنه سینانی است. جالب است بدانید که بعضی از افراد او را رنه سینانی کلاهبردار خطاب می‌کند.

رنه سینانی کلاهبردار است یا نه؟

در این مقاله می‌خواهیم به صورت مختصر و مفید به زندگی رنه سینانی بپردازیم و ببینیم که آیا صفت « کلاهبردار »، واقعیت دارد یا خیر.

 

» کودکی رنه سینانی ؛ سرآغازی برای درک اهمیت ثروت

رنه سینانی در دوازدهمین روز از مهر ماه سال 1372 در یک خانواده اصالتاً ارمنی در تهران چشم به جهان گشود. پدرش یک بازاری و تولیدکننده معتبر بود و مادرش هم در منزل شیرینی‌های خانگی تولید می‌کرد  و به فروش می‌رساند. همین توضیح ساده درباره خانواده 4 نفره رنه (او تنها یک خواهر دارد که از خودش کوچک‌تر است) نشان می‌دهد که شم اقتصادی و روحیه کار، تلاش و کارآفرینی در خانواده او وجود داشته است.

پدر او در دوران کودکی به دلایلی ورشکسته شد و مجبور شد که شغل خودش را به طور کامل تغییر دهد. رنه سینانی که دوران پولدار بودن و دوران بی‌پولی را تجربه کرده بود، به این نتیجه رسید که چقدر پول می‌تواند در زندگی یک انسان تأثیرگذار باشد. او می‌دید بچه‌هایی که از خانواده‌های پولدار می‌آیند، چه زندگی بهتر، آسوده‌تر و آرام‌تری دارند.

زندگی رنه سینانی

این افکار مدام در سر رنه سینانی می‌چرخید تا اینکه 16 سالگی سرنوشت‌ساز از راه رسید و جرقه درآمدزایی در وجود او زده شد. جالب است بدانید که او در دوران کودکی خودش خیلی فعال و بازیگوش بود و به همین دلیل خانواده از دست شیطنت‌هایش عاصی بودند.

» 16 سالگی و نخستین درآمد رنه سینانی

رنه سینانی  از همان کودکی شخصیت برون‌گرایی داشت و به همین خاطر مهارت‌های خود را خیلی جدی می‌گرفت و دوست داشت که با استفاده از مهارت‌ها به یک درآمد مناسب برسد که نخواهد از پدر و مادرش، پول بگیرد؛ چون می‌دید که خانواده‌اش چقدر در تنگنای مالی گرفتار شده‌اند. از طرفی رنه هم خواسته‌های زیادش داشت و این خواسته‌ها هر روز بیشتر می‌شد.

مزیتی که پدر رنه داشت و خیلی به او کمک کرد این بود که علاقه خاصی به تکنولوژی داشت و تمایل داشت که همیشه در خانه کامپیوتر داشته باشند. رنه هم به همین واسطه به کامپیوتر و دنیای فناوری علاقمند شد.

در سخت‌ترین شرایط مالی که به دنبال خود شرایط روانی انسان را هم دشوار می‌کند، تصمیم گرفت با یک سایت ایرانی مخصوص دانلود بازی‌های موبایل همکاری کند. البته گوشی‌ها در آن دوران، مثل حالا هوشمند نبود و بر پایه سیستم عامل Java طراحی می‌شد.

او برای یکی از سایت‎هایی که در زمینه دانلود بازی کار می‌کردند و ایمیل زد  و از آن‌ها درخواست کرد که با آن سایت همکاری کند. آن‌ها درخواست او را قبول کردند و این نخستین باری بود که رنه لذت کسب درآمد از بیزینس اینترنتی را می‌چشید. رنه سینانی در این مورد می‌گوید:

« آن زمان که بچه‌ها روزانه 2 هزار تومان پول تو جیبی از خانواده خود می‌گرفتند، من از طریق سایت دانلود بازی روزی 8 هزار تومان درآمد داشتم و این به من طعم استقلال شیرین و لذت‌بخش را چشاند. »

همه چیز خوب پیش می‌رفت تا آن سایت به مشکل خورد و بسته شد. رنه سینانی هم دیگر نتوانست به درآمدزایی از آن کار ادامه دهد. مدتی بعد او به عنوان شاگرد نزد پدر دوستش در زمینه تأسیسات ساختمان کار می‌کرد  و روزانه 70 هزار تومان دستمزد دریافت می‌کرد. البته دوران کنکور هم رسیده بود. او در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب قبول شد. البته مخارج دانشگاه هم الان به هزینه‌های رنه اضافه شده بود و باید یک کار جدی انجام می‌داد تا بتواند درآمد خوب و قابل قبولی کسب کند.

» رنه از همان ابتدا به کتاب خوانی و  تولید محتوا علاقمند بود

پس از ورشکسته شدن پدرش مجبور شد به همراه خانواده به محله جدیدی نقل مکان کند و از این رو تمام دوستان دوران کودکی خود را ترک کرد. در محله جدید تنها بود و از این روی تصمیم گرفت که این تنهایی را با خواندن کتاب حل کند. اینجا بود که علاقه او به کتابخوانی شکل گرفت. شاید بتوان گفت که رنه سینانی کلاهبردار از اینجا شکل گرفت! زیرا اطلاعاتی از دنیای کتاب‌ها داشت کسب می‌کرد که کسی آن‌ها را نمی‌دانست و باور نمی‌کرد و حتی وقتی بعضی مسائل را به دوستانش توضیح میداد احساس می‌کردند کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه دارد

این کتابخوانی باعث شد که او به نوشتن انشا هم خیلی علاقمند شود و نمره انشای او در دوران مدرسه همیشه 20 بود. به مرور فهمید که می‌تواند در زمینه محتوا فعالیت کند و این کار برای او واقعاً دشوار و طاقت‌فرسا نیست.

 

» رنه سینانی ؛ راه اندازی کسب و کار و شکست خوردن را شروع کرد!

وقتی به دانشگاه رفت، شهریه دانشگاه آزاد یک میلیون و 200 هزار تومان بود ولی او فقط 500 هزار تومان پس انداز داشت. از این رو تصمیم گرفت شهریه را به صورت اقساط پرداخت کند.

روزی در حیاط دانشگاه نشسته بود که متوجه یک بنر با عنوان « مسیر و سلسله سمینارهای کارآفرینی با استاد فَر» شد. او در سمینار حضور پیدا کرد و واقعاً لذت برد؛ چون شیفته کارآفرینی و راه اندازی بیزینس بود. وقتی سمینار تمام شد، او نزد استاد رفت و اعلام کرد که می‌خواهد یک بیزینس راه اندازی کند. استاد به او گفت: «حتماً موفق می‌شوی ولی باید راهت را پیدا کنی.»

کسی که بعضی‌هااو را رنه سینانی کلاهبردار خطاب می‌کنند، اولین بیزینس خود را به همراه دو تن از دوستانش راه اندازی کرد. ایده آن‌ها تهیه، نصب و  تزئیت انواع درخت کریسمس در محل بود که با شکست روبرو شد. آن‌ها بیش از 5000 تراکت چاپ و پخش کردند ولی فقط دو نفر با آن‌ها تماس گرفتند و این واقعاً دردناک بود.

« مهم‌ترین نکته در زندگی رنه سینانی این است که اصلاً اجازه نمی‌دهد که احساس شکست در قلب او ته‌نشین شود. او مشکلات و شکست‌های زیادی را تجربه کرد ولی اصلاً تسلیم نشد. به همین خاطر هم توانست بالاخره موفق شود. رسیدن به ثروت و موفقیت، گاهی به کلی آزمون و خطا و چشیدن طعم تلخ شکست نیاز دارد. »

تحصیلات رنه سینانیالبته استاد به آن‌ها گفته بود که این بیزینس به هیچ عنوان به نتیجه نمی‌رسد و باید ذهنتان را از روی این کار بردارید و روی کار دیگری فکر کنید. آنجا بود که رنه فهمید یک سری کارها انرژی زیادی از انسان می‌گیرند ولی اصلاً به نتیجه نمی‌رسند.

 

» کترینگ دایموند؛ کسب و کاری که تنها سه ماه دوام آورد

دومین کسب و کار رنه سینانی ، کترینگ دایموند بود و تنها سه ماه دوام آورد. این بیزینس در حوزه ارائه متنوع‌ترین  کیک‌ها وشیرینی‌های خانگی برای کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها فعالیت می‌کرد. از آنجا که مادرش در این زمینه تخصص و تجربه داشت، سفارش‌های زیادی گرفتند ولی پس از مدتی آنقدر مشتری و سفارش زیاد شد که نتوانستند محصولات را با کیفیت و سرموقع برسانند.

اینجا بود که رنه سینانی متوجه شد که کارآفرین باید ابتدا از محصولی که ارائه می‌دهد مطمئن شود و سپس روی آن بازاریابی کند. در نهایت کترینگ دایموند هم شکست خورد.

 

» انجام یک پروژه برای شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل

در این مرحله رنه با یک شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل از چین وارد همکاری شد. آن‌ها شارژرهایی را وارد می‌کردند که درشان چسب نداشت یا کنده شده بود. رنه سینانی با دانشی که داشت مشکل را حل کرد و پول خوبی از آن شرکت واردکننده دریافت کرد.

 

» کار در تولیدی پوشاک

رنه سینانی به حوزه پوشاک علاقه خاصی داشت و به همین خاطر تصمیم گرفت وارد این حوزه شود و به عنوان کارگر فعالیت کند. این باعث می‌شد که رنه هم کار را یاد بگیرد و هم یک درآمدی برای خودش داشته باشد. رنه وارد یک مغازه پوشاک شد ولی مسئولیت نظافت مغازه را به دوش او گذاشتند. همین مسئله را یک درس بزرگ برای او بود؛ چون فهمیدن کار کردن اصلاً عار نیست و سایر مغازه‌های پوشاک هم نظافت مغازه خود را انجام می‌دهند.

رنه در این مدت توانست فروش حضوری را خیلی خوب یاد بگیرد و کار به جایی رسید که تا مشتری وارد مغازه می‌شد، صاحب مغازه  از رنه می‌خواست  تا کار او را راه بیندازد. رنه هم با آن اخلاق خوب و صمیمی خودش می‌توانست کلی جنس به مشتری بفروشد. البته مطالعه کتاب‌های مختلف هم خیلی به او کمک کرد.

نوجوانی رنه سینانی

» راه اندازی وب سایت فروش لباس

رنه پس از مدتی کار شخصی در بازار در زمینه تولید تیشرت متوجه شد که روحیات او با فعالیت در بازار سازگار نیست. از این رو به همراه دوستانش یک فروشگاه اینترنتی لباس زد ولی به ثمر ننشست و دوستانش هم مدام می‌گفتند که این کار نتیجه نمی‌دهد. درست که این بیزینس هم شکست خورد ولی رنه آموخت:

« هیچ گاه نباید یک کسب و کار را به امید یک نفر دیگر راه اندازی کنیم؛
زیرا اگر آن شخص تکیه‌گاه از کسب و  کار شما خارج شود،
آن بیزینس معنای خود را از دست می‌رود و  به تدریج نابود خواهد شد.»

» اکنون نوبت به سایت 12Ceo رسیده بود

رنه سینانی دنبال این بود که شیوه راه اندازی سایت بدون نیاز به کدنویسی را یاد بگیرد که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شد. او سایت خودش را با آدرس 12Ceo.ir راه اندازی کرد و هدف آن را «ارتقاء سطح کیفیت زندگی و کسب و کار کارآفرینان جوان» تعیین کرد.  خود رنه سینانی هم در آن زمان وابستگی خاصی به مطالب انگیزشی داشت و از طریق این مطالب کلی انرژی و انگیزه می‌گرفت.

سایت 12ceo رنه سینانی

این سایت چیزهای زیادی به رنه سینانی یاد داد. البته او در ابتدا هیچ ایده خاصی نداشت و تنها از روی علاقه، هر روز در این سایت مقاله منتشر می‌کرد. پس از مدتی این دامنه را به sookhtejet.com تغییر داد که اکنون بزرگ‌ترین رسانه انگیزشی آموزشی فارسی دنیا به حساب می‌آید.

او روزانه 15 ساعت روی این سایت کار می‌کرد و از تمام خوش‌گذرانی‌های خودش زده بود ولی مشکل اینجا بود که هیچ پیشرفت خاصی حاصل نمی‌شد. او دلیل عدم پیشرفت خود را کار نکردن روی ذهن و فکرش می‌دانست. این بود که تصمیم گرفت یک بار در مورد کار کردن روز ذهن و فکر تحقیق کند، آموزه‌های خود را اجرا کند تا ببیند آیا مسائلی که در مورد فکر و ذهن می‌گویند، واقعیت دارد تا صحبت‌های بیهوده است.

 

» سه سال تمام تحقیق در مورد قدرت فکر

او قبل از تحقیق در مورد قدرت فکر یک اتاق اجاره کرده بود و مدام کار می‌کرد ولی پیشرفتی که باید و شاید صورت نمی‌گرفت. او در مدت سه سالی که روی قدرت فکر کار می‌کرد، بیش از 1000 جلد کتاب خواند و بیش از 1000 ساعت فایل آموزشی دید. البته از افراد پولدار هم مشاوره می‌گرفت. حاصل سه سال تحقیق و بررسی، یک نظام فکری به نام سیستم ارتعاش ثروت بود. رنه سینانی تصمیم داشت که سیستم ارتعاش ثروت خود را به افراد مختلف آموزش دهد تا آن‌ها هم بتوانند به ثروت رویایی خود دست پیدا کنند.

اکنون سایت سوخت جت هم بازدیدکنندگان زیادی داشت و اولین درآمد رنه سینانی از طریق فروش یک کتاب به نام «نوپای ناب» حاصل شد. پس از مدتی رنه سینانی به این  نتیجه رسید که می‌تواند سایت سوخت جت را به یک سایت اشتراک تبدیل کند تا افراد با پرداخت مبلغی، بتوانند مقالات باکیفیت را مطالعه کنند. در حال حاضر هم مدل درآمدی اصلی سوخت جت به همین صورت است.

 

» استارتاپ تله واش؛ یک کسب و  کار ساده با درآمد شگفت انگیز

رنه سینانی کلاهبردار قضیه (به قول بعضی‌ها…)  پس از موفقیت سوخت جت تصمیم گرفت یک استارتاپ خوب دیگر به نام تله واش راه اندازی کند. در سال 1395 استارتاپی بر پایه تلگرام راه انداخت که کار اصلی آن شستشوی خودرو در محل بود. سازوکار این استارتاپ بسیار حرفه‌ای بود و به همین خاطر در عرض دو ماه به سودآوری رسید.

جالب است  که زمانی رنه سینانی برای گرفتن سه میلیون تومان وام به یک بانک مراجعه کرد ولی بانک دست رد به سینه او زد. اکنون با راه اندازی تله واش همان بانک می‌خواست دو میلیارد تومان روی این بیزینس سرمایه‌گذاری کند ولی این بار رنه سینانی درخواست بانک را رد کرد.

اکنون که با فرایند رشد رنه سینانی آشنا شدیم و دانستیم که او چگونه به این سطح از درآمد رسیده، وقت آن است که ادعایی که در مورد این شخصیت مطرح کردیم را یک بار دیگر بررسی کنیم و ببینیم کارهایی که تاکنون انجام داده است، کلاهبرداری به حساب می‌آید؟

» کلاهبرداری چیست؟

طبق تعاریف قانونی، گرفتن مال کسی با استفاده از ابزارها و فعالیت‌های متقلبانه و با سوء نیت، کلاهبرداری محسوب می‌شود. به طور کلی تحقق کلاهبرداری، سه شرط دارد:

  • فرد از وسایلی استفاده کند که در آن‌ها حیله یا تقلب به کار رفته باشد
  • کارهای کلاهبردار باید به نتیجه رسیده باشد و مال افراد در اختیار او قرار گرفته باشد. از طرفی شخص مال‌باخته نباید از متقلبانه بودن ابزارهای کلاهبردار آگاهی داشته باشد.
  • مالی که برده شده، باید متعلق به شخصی غیر از خود کلاهبردار باشد. این بدین معنا است که اگر کسی مال خودش را با ابزارهای متقلبانه از دست کسی خارج کند، جرم محسوب نمی‌شود.

» چند مثال برای کلاهبرداری

  • فریب دادن مردم به داشتن شرکت‌ها، کارخانجات و اموال موهوم و دروغین
  • امیدوار کردن مردم به اموری که واقعیت ندارند.
  • ترساندن مردم از حوادث و رویدادهایی که واقعیت ندارد.

»  آیا رنه سینانی کلاهبردار است؟

در تمام جوامع دنیا و خصوصا جامعه‌ی خودمان به هر کسی که به درجه‌ی متفاوتی از موفقیت دست پیدا می‌کند جور دیگری نگاه می‌کنند. این قسمتی از ذات انسانی است که چیزهایی که با عقل‌مان جور درنمی‌آید را دروغ و تهمت و قلابی می‌نامیم. زیرا به غیر از این راهی برای درک این مسائل نداریم.

تقریبا تمام کسانی که قله‌های ترقی را طی می‌کنند و اندکی شناخته می‌شوند با مخالفت‌های شدید از طرف عده‌ای روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را کلاه بردار و شیاد می‌خوانند. و رنه سینانی هم از این قاعده استثنا نبوده است.

او از همان دوران نوجوانی کتاب خواندن و تحقیق روی مسائل مالی را شروع کرد تا به امروز صدها و شاید هزاران کتاب در این زمینه مطالعه کرده است. او به اطلاعات دنیای کتاب‌ها هم بسنده نکرده و شخصا با تعدادی از بزرگترین کارآفرین‌های کشور مصاحبه کرده . و به نقطه‌ای رسید که فهمید چیزهایی وجود دارد که اکثر مردم از آن خبر ندارند و اینجا بود که تصمیم گرفت که این‌ اطلاعات را با مردم به اشتراک بگذارد و در زمان نه چندان زیادی تعداد زیادی از مخاطبان مشتاق را به سمت خودش جذب کرد

او تا به امروز به بیش از ده هزار نفر کمک کرده که زندگی مالی‌شان را دگرگون کنند و هزاران نفر از سیستم رنه سینانی نتیجه‌های مستقیم گرفته‌اند. او از کاری که می‌کند اطمینان دارد و حتی برای دوره‌هایش ضمانت صددرصدی بازگشت وجه دارد و اذعان می‌کند هر کس که با عملی کردن این آموزه‌ها به نتیجه نرسید می‌تواند پول دوره‌‌اش را پس بگیرد

برای دیدن تعدادی از نتایج دوره‌ی سیستم ارتعاش ثروت می‌توانید به پیج نتایج این دوره نگاهی بیاندازید:

پیج نتایج سیستم ارتعاش ثروت

»  برخی از فعالیت‌های رنه سینانی

  • سمینارهای آموزشی سیستم ارتعاش ثروت با بیش از 2000 نفر شرکت کننده در هر سری: رنه سینانی بیش از سه سال تلاش کرد که به الگویی در زمینه قدرت فکر برسد. او نام این الگو را سیستم ارتعاش ثروت گذاشت و تصمیم گرفت که آن را به افراد مختلف یاد بدهد. جالب است بدانید که همین دوره باعث شد که درآمد رنه سینانی بیش از 130 برابر افزایش یابد.
  • او کسب و کاری در حوزه املاک و مستغلات هم دارد که نام «سگال» را برای آن انتخاب کرده است.
  • مجموعه آپولو (Upolo) یک شرکت برنامه‌نویسی است که راهکارهای هوشمند نرم افزاری ارائه می‌دهد
  • مجموعه‌های سوخت جت و تله واش که پیش از این در مورد آن‌ها صحبت کردیم

» سیستم ارتعاش رنه سینانی چیست؟

امروزه رنه را با عنوان سلطان ارتعاش و جذب نیز می‌شناسند. این دوره او، معروف‌ترین دوره‌هایی است که برگزار می‌کند. او سه سال وقت گذاشت تا در زمینه ذهن و قوانین هستی تحقیقاتی را انجام داده و موفق به کشف سیستمی به نام «سیستم ارتعاش» شود.

خودش می‌گوید که با توسل به این سیستم، در همین سه سال درآمدش را 130 برابر کرده. او چنان به این سیستم خود ایمان دارد که حاضر است ضمانت بدهد که شرکت‌کنندگان چنین دوره‌ای، تنها در صد روز، می‌توانند درآمدشان را دو برابر کنند و هر کس که با عملی کردن این آموزه‌ها به درآمد دو برابری نرسید می‌تواند پول دوره را پس بگیرد.

او می‌گوید که ایده این دوره و سیستم، در یک روز گرم تابستان 1395 اتفاق افتاد؛ وقتی که داشت به خانه‌اش باز می‌گشت و از این‌که در زندگی‌اش دستاورد خاصی نداشته ناراحت بود. او تصمیم گرفت به این چرخه پایان بدهد و به همین دلیل، سروقت قدرت فکر و نقشی که می‌تواند در ثروتمند شدن افراد داشته باشد، رفت. جالب این‌که او قبلاً فکر می‌کرد این جور چیزها توهمی بیش نیستند.

اما سه سال زمان و آزمون‌وخطا کردن روی این سیستم و نتیجه درخشانی که از این کار گرفت، او را به این نتیجه رساند که سیستم ارتعاش و جذب او، حتی برای دیگران نیز می‌تواند به شدت کارساز باشد.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله رایگان را بخوانید:
سیستم ارتعاش چیست و چرا فقط دو درصد مردم دنیا از آن اطلاع دارند؟

 

30 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ته می‌گوید

    برای دوستانی که شک دارم دوره رو خریداری کنند یا نه باید بگم ایشون ماهیگیری یاد میدم ماهی دستمون نمیدن،مرحله به مرحله آموزش میبینی که پیشرفت کنی قدم به قدم،،،ممنونم از رنه سینانی عزیز و تمام تیم قدرتمنشون،،موفق باشید

  2. کاربر سوخت جت ضا می‌گوید

    سلام شما ک آموزش خریدین یکی از ستون هارو برام بفرستین ببینم چی میگ ک آنقدر تعریف میکنن خوبه یکی میگه کلاهبرداری لااقل یکی از آموزش هارو بفرستین تا ببینم اگ‌خوبه دیر نشده بخرم

  3. کاربر سوخت جت اس می‌گوید

    اینا حمش حرفه بهترین استاد دکتر ازمندیان است رنه سینانی ن از ایشون تقلید میکنن

  4. کاربر سوخت جت 8112 می‌گوید

    سلام
    من توربو خرید کردم ولی مشکل دارم
    کجا باید پیگیر بشم

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      چه مشکلی دارید عزیز. از قسمت منوی سایت روی پشتیبانی بزنید تا دوستان جوابگوی شما باشن

  5. کاربر سوخت جت Mosi می‌گوید

    درود
    من دوره ۱۲ ستون را خریداری کردم، که قبل از خرید به من اطمینان دادند که یک نفر همیشه در کنار من به عنوان مشاور پاسخگو خواهد بود ، ولی الان ۵ ماه است که به هیچیک از سوالات من جوابی داده نشده و من رها شده ام
    سپاس

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      سلام عزیز. پشتیبان در اپلیکیشن آکادمی سینانی کنارتون هست

  6. کاربر سوخت جت مد می‌گوید

    فقط میتونم بگم رنه فوق العادست با دیدگاهی که بمن نشون داد
    در امد ۳ میلیونی منو به ۲۸۰ میلیون در عرض ۱ و نیم سال رسوند
    ازش ممنونم

  7. کاربر سوخت جت ني می‌گوید

    سلام ،من به هر روشي كه گفتين خواستم كه بتونم دوره ها رو تهيه كنم نشد شماره دادم كسي تماس نگرفت ….. ميشه كمكم كنين؟!

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      سلام عزیز چه دوره‌ای رو می‌خواید تهیه کنید بگید که راهنمایی کنیم

  8. کاربر سوخت جت ضا می‌گوید

    سلام به نظر من هر کس که بگه رنه مشکل داره یا حسادت داره یا داره واسه خودش بهانه و توجیه میاره.من اعتراف میکنم که شخص خودم توی انجام آموزش و تمرینات کوتاهی کردم و این اصلأ ربطی به محتوا رنه جان ندارد.من عاشق شخصیت رشته سینانی هستم و مطمعنم برادر کانون پرچم ایران رو توی عرصه های جهانی بالا خواهد برد.مرسی از زحمات استاد سینانی و تیم زحمتکش سوخت جت

  9. کاربر سوخت جت ین می‌گوید

    آقا سلام خسته نباشید اگه میشه ی کانال هم توی پیام رسانه‌ای ایرانی بزنید که ما هم بتونیم بهره ببریم

  10. کاربر سوخت جت ضل می‌گوید

    ممنون بابت مقاله مفید و کاربردی

  11. کاربر سوخت جت لی می‌گوید

    سلام
    من مسیر زندگی ام از زمان آشنایی با رنه و آموزه هایش تغییر کرد و معجزات را هر روز در زندگیم می بینم البته هر دوره آموزشی ایشان را شاید بیست بار گوش میدم. عالی! اصل آموزش رنه صداقت و پشتوانه علمی است. ممنون رنه عزیز

  12. کاربر سوخت جت ضا می‌گوید

    سلام. ممنون ازشما…

  13. کاربر سوخت جت دف می‌گوید

    آقای رنه سینانی، استاد با اخلاق و دانایی هستند.

  14. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    چطور میتونم از فلش استفاده کنم؟

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      با پشتیبانی تماس بگیرید

    2. کاربر سوخت جت ضا می‌گوید

      مرسی رنه جان از دوره خوبتون..

  15. کاربر سوخت جت M می‌گوید

    من خودم برای رنه سینانی ارزش زیادی قائلم و از فالوور هایی هستم که لایوهای ۶ صبحشون رو کاملاً شرکت کردم. این فقط یه سؤاله، و هدف ناشایستی ندارم.
    پس بعضی ها میگن که تا پایان دوره نتیجه ای براشون حاصل نمیشه و وقتی وجه پرداختی شون رو مطالبه می کنند، بهشون جواب نمیدین یا میگین دارن دروغ میگن مشکل از تنبلی و اهمال کاری خودشونه و بلاکشون می کنید! این تا چه حد صحت داره و اگر اینطوره اون ضمانت دادن چه ارزشی داره؟ ممنون میشم پاسخ قانع کننده و منطقی دریافت کنم ازتون.

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      سلام دوست عزیز. ما از روز اول با تمام خریداران سیستم ارتعاش ثروت قرار گذاشتیم که اگر این دوره رو تهیه کردن، استفاده کردن و بعد از 6 ماه نتیجه نگرفتن، با پشتیبانی تماس بگیرند و درخواست عودت وجه انجام بدن. هیچکس نیست که همچین شرایطی داشته باشه و ما بلاکش کرده باشیم و برای عودت وجه بهونه آورده باشیم.

  16. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

    واقعا رنه سینانی شخصی است که تحول آفرین است و قابل تحسین. آفرین رنه سینانی

  17. کاربر سوخت جت ره می‌گوید

    رنه واقعا فوق العاده ترین فردی است که من تاکنون دیده ام هر زمان که صفحه اینستا باز می کنم اول گوش به سخنان پر محتوا و با اطمینان رنه میدهم کسی،که به جواب سوالات خود با تلاش رسیده است موفقیت دائمی همراه اوست بیان شیوا و صریح و پشتکار مایه مباهات برای سرزمین ما ایران است امیدوارم در پناه خدا به ثروت عظیمی برسد که باورش در هیچ ذهنی نگنجد آن شالله

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      ممنون از شما

  18. کاربر سوخت جت 1830 می‌گوید

    با سلام.رنه سینانی فوق العاده ترین انسانی است که تاریخ به خود دیده است. او انسان شریفی است چون می خواهد مردم کشورش همانند خودش خوشحال و سلامت و ثروتمند شوند.من اورا انسانی مقدس خطاب میکنم و آرزوی سلامتی برای او و خانواده عزیزش از خداوند منان مسعلت دارم.

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      سپاس
      ما هم برای شما و خانواده ی محترمه تون ارزوی سلامتی داریم

  19. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    من آقای سینانی رو قبول دارم. از آموزش هاش هم نتایج کاملا ملموس گرفتم. و از خدا برای کسانی که اتهام کلاهبرداری به ایشون میزنن تقاضای هدایت دارم

  20. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    متاسفم که فقط فروش محصولات بلد هستید من دو ماهه درخواستی دارم یک نفر هنوز پاسخ نداده در هیچ یک از راه های ارتباطی ، همه دوره های شمارو خریدم ولی واقعا اشتباه کردم شما فقط فروشنده خوبی هستید . قبل از خرید دوره یادم هست که مسئول فروش سایت 24 ساعته زنگ من میزد و رویا های الکی میساخت الان یه سوال جواب نمیدید

    1. کاربر سوخت جت جت می‌گوید

      سلام دوست عزیز. تعداد تماس ها خیلی زیاده و ما به ترتیب پاسخگو هستیم. لطفا سوالتون رو مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ بدیم.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**