سوالات بادبانی که شما را به سمت میلیاردر شدن هدایت خواهند کرد (سوالات مهمی که میلیاردر های خودساخته هر روز از خودشان میپرسند)

 

ثروتمند شدن یک پدیده فکری است.
اصلا هم مهم نیست شما در چه جایگاهی و در کجای این کره خاکی قرار دارید. کافیست بر روی مسیر ثروتمند شدن قرار بگیرید تا وضع مالی تان هر روز بهتر از دیروز شود.

آنچه تاکنون راجع به پول یادگرفتیم این است که پول نوعی فکر است.
اینکه چطور از این فکر استقبال میکنیم و آنرا شکل میدهیم، دست ماست. میتوانیم آنرا بر عهده بگیریم اما اینکه چطور آنرا را تبدیل به شی مادی (کاغذ پول) میکنیم و در زندگیمان میبینیم کار ما نیست ! (این مطلب را راجع به ارتباط پول با کائنات بخوانید)

اکثر افراد موفق و ثروتمند دنیا هم شاید نتوانند به درسی و مو به مو مسیر ثروتمند شدن شان را برایتان توضیح دهند که واقعا چه اتفاقاتی چه زمانی افتاده که آنها به چنین جایگاهی رسیدند، اما اگر با آنها صحبت کنید، تمام افراد موفق یک صدا موافقند که نیرویی نامرئی آنها را به سمت جایگاه پولی بهتر، راهنمایی میکرده.

دست نامرئی؟ بله یک دست نامرئی همان الهام، ایده و اراده بدون فکر و آگاهی است که در زمان صحیح اتفاق می افتد. همان اتفاقی که اگر هرکس آنرا در زندگی اش تجربه کرده باشد، میتواند به شما بگویید که هیچوقت نمیتوانسته از وقوع آن اطلاع داشته باشد.

نظرتان چیست با چند مثال، شروع کنیم ؛
بر فرض مثال تصور کنید شما بر روی مسیر فکری ثروت آفرینی قرار گرفته اید و دقیقا کارهایی کردید که باید انجام میدادید و دست نارمئی به یاری تان آمده تا شما را ثروتمندتر و موفق تر از قبل کند، اما چطور این دست نامرئی عمل میکند؟

شما وارد کسب و کاری میشوید، کار میکنید، تلاش میکنید، با خودتان فکر میکنید چطور در این کار میتوانید درآمد بیشتری کسب کنید، کار میکنید، تلاش میکنید، موفق نمیشوید، مجدد تلاش میکنید، یک روز یکی از همکارانتان را میبینید، بدون آنکه قبلا برای آن زمان برنامه ریزی کرده باشید طرح یک همکاری را مطرح میکنید، این طرح مورد قبول واقع میشود، همکاری شما صورت میگیرید، ایده شما موفق میشود و درآمد شما بیش از آنچه میخواستید افزایش پیدا میکند.

 

رالف والدو امرسون

 

شاید قبلا هم چنین چیزی را تجربه کرده بودید.
آرزو و خواسته ای داشتید و بر روی مسیر و بدست آوردن آن قرار گرفته بودید و در یک چشم به هم زدن افراد، موقعیت و شرایط تحقق خواسته تان بدون آنکه قبلا راجع به چگونگی آن فکر کرده باشید محقق شده بودند.

آنچه خواندید، افسانه نیست !
در واقع، حقیقت پشت پرده این پدیده عجیب، چیزی دست کمی از افسانه ندارد
و تماما مربوط به دنیای مرموز ضمیرناخودآگاه میشود.
(ارتباط ثروت و ضمیرناخودآگاه را از اینجا بخوانید)

اما در این مقاله نمیخواهیم یک تفسیر علمی و پیچیده از این پدیده داشته باشیم.
تنها میخواهیم به یک سوال مهم پاسخ دهیم : چطور ما هم بر روی مسیر پول و موفقیت بیشتر قرار بگیریم؟ پاسخی که بدنبالش هستید، در این مقاله پیدا میکنید.

روندی که این پدیده جالب دارد، بدین صورت است :

  1. پیش زمینه ذهنی
  2. جستجو
  3. تمرکز
  4. تحقق

به صورت خیلی مختصر (میخواهیم جنبه کاربردی قضیه را برای شما شرح دهیم) شما ابتدا با پرسیدن سوالات صحیح یک پیش زمینه ذهنی برای ضمیرناخودآگاه تان ایجاد میکنید.

ضمیرناخودآگاهتان نیز بیکار نمی نشیند و شروع میکند برای سوالی که مطرح کردید پاسخی بیابد.
این روند ادامه پیدا میکند تا تمرکز شما را بر روی چیزهایی که ممکن است پاسخ سوالتان باشد بیشتر جلب میکند و سپس در این اقدام ناآگاهانه و بدون برنامه ریزی آگاهانه قبلی، کاری میکند شما به خواسته تان برسید.

نکته فوق العاده مهم !
به غیر از مرحله 1 دیگر مراحل کاملا غیراختیاری طی میشوند.
وظیفه شما فقط شروع و به جریان انداختن این روند هستید و پردازش و اتمام روند بر عهده ضمیرناخودآگاه شماست.

به زبان ساده تر : شما فقط باید بدانید چه سوالاتی باید بپرسید تا ضمیرناخودآگاهتان تحریک شود و برای بدست آوردن پاسخ آنها به تکاپو بیافتد.

این مقاله، به صورت کاملا اختصاصی و کاربردی به شما سوالاتی مفید و صحیح میدهد تا با پرسیدن روزانه آنها بتوانید خیلی سریع در مسیر پول، ثروت و موفقیت بیشتر قرار بگیرید.

در ادامه شما برای هر بخش از زندگی از جمله :

  • کار و تجارت (شرکای بهتر، کار سبک تر، هیجان کاری بیشتر و …)
  • وضعیت مالی (افزایش درآمد، سیر صعودی پول، منبع پولی بیشتر و …)
  • خانواده (روابط پایدارتر، آسایش خانوادگی، و …)
  • دوستان (بهبود روابط اجتماعی، دوستان صحیح، آگاهی از مسیر پیش روی دوستی و …)
  • روابط تجاری (شرکا، شبکه دوستی حرفه ای، همکاران، تامین کنندگان بهتر و …)
  • سلامتی (افزایش و حفظ سلامتی، عادات سالم، زندگی سالم و …)
  • و …

سوالاتی صحیح و از قبل طراحی شده میخوانید که باید آنها را به صورت روزانه، هفتگی  و ماهانه از خودتان بپرسید.

تذکر ! تذکر !
لطفا دقت کنید : وظیفه شما، فقط و فقط پرسیدن این سوالات است.
شما لازم نیست راجع به چگونگی بدست آمدن پاسخ آنها به صورت آگاهانه به نتیجه برسید؛
ضمیرناخودآگاه شما این کار را برای شما خواهد کرد.

و البته لازم است بدانید : گاهی اوقات پاسخ صحیح کمی بیشتر از حد متوسط طول میکشد تا توسط ضمیرناخودآگاه پیدا شود. پس ناامید نشوید و همیشه و هر لحظه منتظر پاسخ و تحقق آن باشید.

توصیه ما به شما این است که یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و سوالات زیر را در آن بنویسید و هر روز باخودتان آنها را مرور کنید :

در همین زمینه، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید دو مطلب مهم زیر را بخوانید :

 

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود مرسی
    البته همون طور که گفتید پرسیدن سولات به تنهایی کفایت نمیکنه و در واقع به دنبال پاسخ سولات گشتن اهمیت بالای داره ایننکه شما باید در هر شرایطی باید تلاش برای بست آوردن جواب سولات کنید

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**