5 عادت تلاشگران واقعی که تاریخ ساز میشوند

چقدر مطالب انگیزشی میخوانید؟
کتاب های آنتونی رابینز را چندبار خواندید؟
راستی، چرا کلیپ های انگیزشی سوخت جت پرطرفدارترین بخش این وبسایت است؟
ما انسان ها دوست داریم انگیزه پیدا کنیم اما آیا این انگیزه تبدیل به تلاش هم میشود…

هر روز صبح، ما در پیج اینستاگرام سوخت جت یک عکس با محتوایی انگیزشی برای شما عزیزان قرار میدهیم. اصلا رسالت وجودی پروژه سوخت جت، همانطور که از نامش پیداست، رساندن سوخت جت انگیزشی به شماست.

برای چی؟ برای اینکه در مسیر اهداف تان قدم بردارید.
برای اینکه به سمت رویاهایتان حرکت کنید. برای اینکه با افکار منفی و بازدارنده ای که در سطح جامعه پخش شده است مبارزه کنید و تبدیل به فردی موفق باشید تا اینکه فردی معمولی باشید.

اما چقدر این انگیزه در شما تبدیل به نتیجه میشود؟
قبلا در مقاله «لطفا پس از خواندن، کتاب های موفقیت تان را آتش نزنید» راجع به عملگرایی خواندید؛ راجع به اینکه عمل کردن به دانسته های فعلی تان مهم تر از یادگیری دانسته های جدید است.

خب، اتفاقی افتاد؟ دست به کار شدید؟
چه عادتِ عملگرایانه ای در خودتان ایجاد کردید؟ باید به شما این حقیقت تلخ را یادآوری کنیم که عملگرایی و تلاش مساوی سخت کار کردن است.

موفقیت آسان بدست نمی آید.
هیچ ورزشکار قهرمانی را نمیبینید که به آسانی بر روی مقام اول ایستاده باشد. هیچ کارآفرین بزرگی نمیبینید که به آسانی و بدون سختی کسب و کاری راه اندازی کرده باشد. هیچ دانشجوی موفقی نمیبینید که به آسانی و بدون فداکاری توانسته باشد معدل بالا یا بورسیه ای بدست آورده باشد.

از آنجایی که ‘هوشمندانه کار کردن’ واژه جذابی است و خیلی از ما آنرا سرپوشی بر روی تنبلی مان میگذاریم، این مقاله نوشته شده تا به شما بگوید افراد تلاشگر، آنهایی که تاریخ ساز شدند چه عاداتی داشتند و چطور آنرا تبدیل به عادات خودتان کنید؟

در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

9 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت یر می‌گوید

    با سلام ، سپاسگذارم از زحمات شما عزیزان ، از اینکه به تلاش برای موفقیت اشاره کرده اید بسیار مناسب و بجاست چرا که بعضی از ما آدما فکر می کنیم که فقط با فکر پیشرفت حاصل می شود و به زمان و تلاش وافر انسانهای موفق نگاه نمی کنیم. دوست دارم مقالاتتان پر مغزتر شود. شما می توانید چون تلاشگر هستید و ما هم بهره بیشتری خواهیم برد.

  2. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

    موجیم که آسودگی ما عدم ماست….

  3. کاربر سوخت جت fth می‌گوید

    چرا با ااینکه خودتونم میدونین کلیپ های انگیزشی پرطرفدارترین بخش هستن,دیگه چیزی بهش اضافه نمی کنین؟؟؟

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      به زودی…

  4. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    سلام مقالات خوبی دارید ممنون وخسته نباشید .من 4 بار ورشکسته شدم اما با انگیزه و بدون اینکه خودم و ببازم در حال حاضر در اوج هستم ضمنا از سایت شما نیز بهره خوبی برده ام .هم اکنون در بازار بورس فعال هستم و خدا رو شکر راضی هستم و مشاور بسیاری از فعالان بازار سرمایه هستم.

  5. کاربر سوخت جت idmn می‌گوید

    واقعا عالی بود،تمام عادتهایی هستند که من تقریبا نزدیک یک سال است که دارم تلاش وتمرین می کنم در خودم اونها رو ایجاد کنم و واقعا داره اتفاقات خوبی برام می افته.هر روزم از روز قبلی داره بهتر و بهتر تر میشه.ممنون از سایت شما

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      موفق و پیروز باشید

  6. کاربر سوخت جت hamb می‌گوید

    این مقاله تون هم مثل همیشه عالی بود

  7. کاربر سوخت جت Rez می‌گوید

    مرسی از مطالب فوق العادتون که هر روز به ما انرژی میده

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**