پنج روش فوق‌ویژه‌ی سامورایی‌ها برای کنترل زندگی فقط با کنترل احساسات

به عنوان یک کارآفرین، به طور روزانه با استرس‌های فراوانی روبه‌رو می‌شویم و احساس می‌کنیم کنترل زندگی از دست‌مان در رفته است. جهانی که با سرعت در حال حرکت است و هرلحظه روی کسب‌وکار ما اثر می‌گذارد.

همین نوسانات دلار ماه‌های گذشته چقدر به کارآفرینان و حتی مردم عادی اضطراب وارد کرد؟

بیشتر ما سعی می‌کنیم تا احساساتمان را سرکوب کنیم و نگذاریم که در جریان کار ما اختلال ایجاد کند.
بیشتر ما کارآفرینان جوان معتقدیم که بدون توجه به شرایط و نگرانی‌ها باید پیش برویم، باید فقط شاد باشیم و لبخند بزنید و همیشه خود را سرشار از انرژی نشان دهیم.

اما آیا واقعا باید اینطور باشد؟

صبر کنید!! مگر شما روانشناس هستید؟
اتفاقاً نگرانی‌ها و احساسات منفی چیزی که نه تنها نباید سرکوب شود، بلکه باید در طول روند کاری یک کارآفرین جدی گرفته شود. در واقع این حس‌ها یک نوع سلاح مخفی در شما است که اگر بتوانید آن‌ها را به خوبی هدایت کنید. اتفاقاً می‌تواند بسیار مفید و قابل استفاده باشد.

راز کنترل احساسات سامورایی‌ها
تکنیک‌هایی برای کنترل زندگی

من قصد دارم در ادامه این مطلب 5 روش جالب را به شما نشان دهم که سامورایی‌های واقعی برای استفاده از احساساتشان در بهتر کردن قدرت تصمیم گیری استفاده می‌کردند. پس آماده سامورایی شدن شوید.


می‌توانید در همین زمینه بخوانید:

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت ضی می‌گوید

    سامورایی از جمله افرادی بودند که بر افکار خود تسلط زیادی داشتند و به همین دلیل می‌توانستند در میدان نبرد به راحتی به حریف تسلط پیدا کنند .

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**