برای پولدار شدن با این مفاهیم اقتصادی تا قبل از 30 سالگی باید آشنا شوید

زمانی که صحبت از پول به میان می‌آید، داشتن آموزش کافی از مفاهیم اقتصادی، قدرت محسوب می‌شود؛ ممکن است بیست سال از زندگی خود را صرف توسعه عادت‌های بد در زندگی کرده باشید اما زمانی که  مفاهیم اقتصادی مهم مرتبط با پول را یاد می گیرید، متوجه خواهید شد که در مسیر ایجاد ثروت قدم بر می‌دارید.

دقیقا آنچه که رابرت کیوساکی در کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول» میگوید : «افراد ثروتمند، مفاهیم اقتصادی مهم را به فرزندانشان آموزش میدهند تا بتوانند هوشمندانه پول خرج کنند.»

از آنجایی که هیچکس از پولدار شدن بدش نمی آید، اما افراد کمی هستند که اطلاعات قابل قبول و کاربردی از مفاهیم اقتصادی دارند. این افراد که اطلاعات خوبی از مفاهیم اقتصادی دارند، اغلب کارآفرینان برتر هستند یا مدیران ارشد شرکت های موفق؛ هیچ فرد موفقی از نظر مالی را نخواهید دید که مفاهیم اقتصادی مهم را بلد نباشد.

و اما چرا قبل از 30 سالگی؟
در پروژه سوخت جت مقالات زیادی داشته ایم که اشاره به سن داشتند و در اکثر آنها توضیح داده ایم که معمولا بنیان موفقیت افراد قبل از  30  سالگی ساخته میشود.

شما اگر بتوانید قبل از 30 سالگی مفاهیم اقتصادی مهم را یادبگیرید و عادات خوبی در خودتان برای موفقیت ایجاد کنید بدون شک بعد از 30 سالگی به صورت خودکار به سمت موفقیت های بزرگتر پیشروی خواهید کرد.

مفاهیم اقتصادی محدود به سن نیستند !

اجازه ندهید عنوان این مقاله باعث شود از پولدار شدن دور شوید.
اگر پول دوست دارید و معتقدید با پول سرعت موفقیت تان بیشتر میشود، شما در هر سنی هم که باشید نیاز دارید تا این مفاهیم اقتصادی را یادبگیرید تا آنها را در زندگی به کار بگیرید.

در این مقاله قصد داریم 9 مورد از مفاهیم اقتصادی مهم و مرتبط را به شما آموزش دهیم :

در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

6 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت دی می‌گوید

    عالی بود . مختصر و کوتاه و مفید
    خواهشا بقیه مطالب سایت رو هم بیشتر به همین سمت ببرید و با این روش توضیح بدید .
    بعضی اوقات برای بیان بعضی مطالب انقدر مقدمه چینی میکنید و داستان تعریف میکنید که من به شخصه خسته میشم و انگیزه لازم برای متن بعدش رو از دست میدم .
    لطفا کمی مقدمه چینی های قبل از مطلب اصلی رو کم کنید و زودتر برید سر اصل مطلب . درست مثل همین مقاله که مختصر و مفید بود.
    با تشکر

  2. کاربر سوخت جت ebin می‌گوید

    عالی بود

  3. کاربر سوخت جت ده می‌گوید

    لطفا مقالات بیشتری مرتبط با این موضوع بگذارید
    با تشکر

  4. کاربر سوخت جت alar می‌گوید

    با تشکر از سایت خوبتون. فقط حیف که قابلیت دریافت نسخه pdf مطالب رو به نسخه جدید سایت تون اضافه نکردید، چون میدونم خیلی ها مثل خود بنده می خوان مطالب رو به فرمت pdf ذخیره کنن تا بعدا مطالعه کنن. ممنون میشم این قابلیت رو هم به سایت اضافه کنین. با تشکر

  5. کاربر سوخت جت rgeu می‌گوید

    سلام. به نظر میرسه که این متن مربوط به یک موضوع مرتبط با بورس یا از کتابی در این حوزه باشه. انتظار داشتم که این مطلب نتیجه بررسی دقیق یا مشاوره با یک فرد متخصص باشه که با یه دید کلی تر مفاهیم اقتصادی مورد نیاز رو مشخص کنه. تکرار واژه بورس و مثالهای این حوزه(که برای خیلی ها هنوز ناشناسه) حس خوبی در مورد کاربردی بودن مطلب به آدم نمیده…(البته منکر این نیستم که همین مفاهیم در هر حوزه ای مهم هستن و میشه برداشت و استفاده خودمون رو ازش ببریم)
    تشکر

    1. کاربر سوخت جت rado می‌گوید

      موافقم
      12ceo Booooo
      Dislike

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**