5 استراتژی خروج از زندگی سگی و ساختن بهشت رویایی در زندگی واقعی

زندگی سگی همان سبکِ زندگیست که 80% مردم گرفتار آن میشوند و از زندگی نفرت دارند به جای لذت و نمیدانند با آن چه کار کنند… شما هم گرفتار زندگی سگی شدید؟ ما چند استراتژی خروج برای شما داریم.

فیلم «بعد از ظهر سگی» را ممکن است دیده باشید، فیلمی که آل پاچینو با بازی فوق العاده اش در بانک، کارمندان بانک را به گروگان میگیرد چون دیگر از زندگی اش خسته شده، هیچ امیدی به آینده ندارد و با این کار میخواهد انتقامش را از دنیا بگیرد.

این فیلم، دوز بالای یک زندگی سگی را نشان بدهد؛
اما اکثر مردم با دوز پایین، درگیر این نوع زندگی هستند. یک زندگی که همه اش گرفتاری، همه اش کار، همه اش یاس و شکست، همه اش مانع و نمی دانند قرار است با آن چه کار کنند.

شاید هر روز صبح با دادن دشنام به این زندگی روزشان را شروع میکنند یا شاید با گوش دادن به یک موزیک خوب سعی میکنند فراموش اش کنند، اما نمی توانند از آن فرار کنند… این زندگی مثل سایه دنبالشان است تا وقتی که از استراتژی خروج استفاده نکنند.

ما در این مقاله میخواهیم به شما 5 استراتژی خروج از زندگی سگی و ساختن بهشت رویایی در زندگی واقعی را آموزش دهیم؛

اگر قبلا فکر میکردید که غیرممکن است تجربه ای بهشت را قبل از مرگ در زندگی واقعی تجربه کنید، سخت در اشتباه هستید. هزاران نفر در حال حاضر نهایت لذت را از زندگی شان میبرند و هر روز برایشان بهترین روز زندگیست… چرا شما به این جمع نمی پیوندید؟

 

مایکل جردن
مایکل جردن

 

به دنبال استراتژی خروج از زندگی سگی هستید؟

 

لطفا هرکدام از این استراتژی ها را با دقت بخوانید و به آنها عــــــــــمل کنید، تا وقتی که اراده نداشته باشید و عمل نکنید، هیچ اتفاقی در زندگی تان نمی افتد.

اما قبل از شروع، اجازه بدهید چند پیش فرض را تعیین کنیم :

در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    عالی و مفید بود بسیار ممنون از شما

  2. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    حالم خیلی خوب شد وقتی خوندم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**