سه راهکار عمیق و کاربردی برایان تریسی برای با انگیزه ماندن در هر شرایطی

به احتمال زیاد انگیزه نداشتن برای هیچ کاری یا برای کار خاصی که میخواهید انجام دهید و نمی‌توانستید تا الان دلیلی بوده که سر از سوخت جت درآورده‌اید. اول اینکه باید بگوییم خوب جایی آمده‌اید چون وظیفه‌ی ما در سوخت جت همین است که انگیزه‌ی کافی برای پیمودن راه‌تان را برای شما فراهم کرده و نگذاریم رویاهایتان را فراموش کنید.

یه لحظه این سناریو را فرض کنید: کاری به ذهن‌تان خطور می‌کند کاری که میتواند درآمدتان را چند برابر کند یا سطح سلامتی‌تان را بسیار بهتر کند یا یک زندگی بسیار بهتر را برای شما نتیجه بدهد. حالا این کار را شروع می‌کنید و بدون اینکه یک لحظه هم انگیزه‌تان را از دست بدهید هر روز از خواب بلند شده و سراغ کار مدنظرتان رفته و تا آخر شب ادامه می‌دهید و دوباره صبح فردا مثل همیشه با انگیزه شروع می‌کنید. هیچ شکست و مانعی نمی‌تواند انگیزه‌تان را کم کند و هر لحظه بیشتر از قبل برای رسیدن به هدف‌تان جسورتر می‌شوید و ناامیدی انگار اصلا شما را نمی‌شناسد.

اما صبر کنید…

متاسفانه این سناریو فقط در فیلم‌های سینمایی وجود دارد…تقریبا هیچ آدمی وجود ندارد که برای رسیدن به هدفی که میخواهد و کاری که میخواهد انجام دهد بی‌انگیزه نشده باشد.
هیچ آدمی وجود ندارد که صبح‌هایی از خواب بیدار شده و حال و حوصله‌ی هیچ چیز را به غیر از ادامه دادن خواب شیرینش نداشته باشد.
هیچ آدمی وجود ندارد که با مانع و شکست بی‌انگیزه نشده و ناامیدی به سراغش نیامده باشد. 
خیلی ساده‌تر بخواهیم بگوییم این تنها دلیلی است که بیشتر بیشتر مردم در سطح معمولی می‌مانند و به هیچ کدام از اهدافشان نمی‌رسند.

  • اما آیا می‌شود کاری کرد که از بی‌انگیز‌گی‌هایمان کمتر کنیم؟
  • کاری کرد که هر روز و هر هفته انگیزه‌ی بیشتری برای دنبال کردن اهداف‌مان داشته باشیم؟
  • با ساعت‌ها و روزهایی که حوصله‌ی چیزی را نداریم چه کار باید بکنیم؟
  • اصلا وقتی مانع‌های بزرگ سر راه‌مان قرار می‌گیرند چطور باید انگیزه‌ی کافی برای غلبه بر آن داشته باشیم؟
  • چطور مثل بیشتر مردم با شکست‌ها بی‌انگیزه نشویم و به راهمان ادامه دهیم؟

امروز یک ویدیوی اختصاصی از استاد انگیزه یعنی برایان تریسی داریم که می‌تواند زندگی شما را با این سه نکته دگرگون کند. این سه عامل بهترین راه‌هایی هستند که می‌توانند خودتان را از بی‌انگیزگی نجات دهید و هر روز به خودتان برای رسیدن به اهداف‌تان سوخت رسانی کنید.

↓ مشاهده ویدیو ↓

5 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ین می‌گوید

    به نظر من انگیزه دادن کار خیلی مهمیه چون کسی میتونه انگیزه بده که خودش پر از انرژی و اشتیاق باشه

  2. کاربر سوخت جت اب

    […] تا انگیزه برای ادامه دادن شما باشد. از یک جهت دیگر، اگر برای انجام کارهایتان به انگیزه نیاز پیدا نمی کنید می‌توانید این از این فهرست چشم پوشی کنید. چرا که در […]

  3. کاربر سوخت جت اب

    […] یک جهت دیگر، اگر برای انجام کارهایتان به انگیزه نیاز پیدا نمی کنید می‌توانید این از این فهرست چشم پوشی کنید. چرا که در […]

  4. کاربر سوخت جت نش می‌گوید

    فقط یه آدم با انگیزه میتونه به یه نفر دیگه انگیزه بده اگه دقت کرده باشید یه لحظه هم لبخند از لبش نیفتاد واین بزرگترین نشونه با انگیزگی یه نفره

  5. کاربر سوخت جت ست می‌گوید

    بسیار عالی

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**