هروقت حال خوبی نداشتید؛ این کارها را انجام دهید تا سریعا بهتر شوید

و بلافاصله احساس بهتری پیدا خواهید کرد...

روزهای خوب و بد در زندگی همه هست؛

به پست های اینستاگرام دوستانتان نگاه نکنید که همیشه خندان، شاد و درحال خوشگذرانی هستند… آنها هم روزهای سخت و بد و طاقت فرسایی را تجربه کرده اند، میکنند و خواهند کرد.

هیچ اوضاع و شرایط بد، ماندگار نیست؛
همانطور که هیچ اوضاع و شرایط خوب هم ماندگار نیست.

از بزرگی پرسیدند بهترین واکنش در سخت ترین و بهترین روزهای زندگی چیست؟ پاسخ داد فقط یک جمله که آنرا باید هم در روزهای سخت تان و هم در روزهای خوب تان تکرار کنید

این جمله شما را وادار میکند از بهترین استفاده را لحظات خوب تان ببرید و هم اینکه در سخت ترین شرایط بدانید که گذراست و خیلی زود زندگی تان به روال عالی برمیگردد.

روی سخن این مقاله با روزهایی است که حال خوب و حوصله هیچکس را ندارید؛
اعتماد به نفس شما، عزت نفس شما، انگیزه شما، اشتیاق شما و هر ویژگی مثبتی که داشتید باهمدیگر افت کرده اند… و انگار زندگی شما با خاک یکسان شده است.

احساس میکنید همه چیز بهم ریخته !
امیدتان را هم شاید برای درست کردن آن از دست بدهید… اما در چنین شرایطی چه چیزی باعث میشود دوباره بلند شوید، بیل و کلنگ را بردارید و دوباره خشت های زندگی تان روی هم بگذارید و زندگی تان را از نو بسازید؟

فقط یک چیز : انگیزه !
اگر شما انگیزه داشته باشید، هرچیزی ممکن است. اما کافیست انگیزه شما ضعیف شود؛ حتی اگر سوپراستار هم باشید، پول و شهرت زیادی داشته باشید، سلامتی کامل و خانواده خوب هم داشته باشید باز زندگی شما خسته کننده، یکنواخت و پژمرده خواهد بود.

در چنین مواقعی راه درمان شما دمنوش، قرص و دارو نیست.

شما فقط به انگیزه قوی احتیاج دارید.
گاهی این انگیزه از خواندن زندگینامه اسطوره هایتان، خواندن کتاب، تماشای فیلم های انگیزشی، کلیپ های سخنرانی و یا آهنگ های مورد علاقه تان بدست می آید… اما یک سوال مهم مطرح میشود : آیا این انگیزه صحیح است؟

اگر میخواهید این انگیزه خیلی سریع افت نکند و از بین نرود، نیاز دارید آنرا مکررا تقویت کنید؛ اما چطور و از چه راه هایی میتوان انگیزه را همیشه تقویت کرد و در سطح بالا نگه داشت؟

 

در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما بخوانید :

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ور می‌گوید

    البته به نظر من ادم با ادم فرق میکنه بعضی ها نمیتونن با این روش ها حالشون رو خوب کنن ولی رو بعضی از این ادم ها این روش ها جواب میده

  2. کاربر سوخت جت hadi می‌گوید

    خیلی به همچین مقاله ای احتیاج داشتم . ممنون از تیم تون بابت این مقاله ها

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**