کاری کنید فرزندانتان به شما افتخار کنند (15 روش برای تربیت یک جوان ثروتمند و کارآفرین)

کاری کنید فرزندانتان به شما افتخار کنند
15 روش برای تربیت یک جوان ثروتمند و کارآفرین

 

در نگاهی واقع‌بینانه به وضعیت موجود کشور درمی‌یابیم با وجود این همه فارغ‌التحصیل دانشگاهی استخدامهای دولتی تنها به علت بالا بردن آمار اشتغال صورت می‌گیرد زیرا درواقع سودی که از قبال حضور یک کارمند در دستگاه دولتی به دست می‌آید به مراتب کمتر از پولی است که به عنوان حقوق به وی پرداخت می‌گردد.

با درنظر گرفتن کاهش شدید استخدامها و تغییر رویه‌های استخدام و پیدا شدن عناوینی چون کارمند قراردادی، امتیازی، پیمانی و… باید احتمال این را هم در نظر گرفت که با این شرایط دولت باید حجم خود را کوچک‌تر کند که بسیاری از این اشتغال‌ها مجبور به ریزش هستند… و در حقیقت دیگر کارمندی آن جنبه‌ی مشهور امنیت شغلی خویش را هم ندارد.

در شرایط امروز دولت با تزریق پول پرقدرت از طریق منابع بانک مرکزی برای پرداخت بدهی‌ها و حقوق کارکنان انبوه خود و گرداندن چرخه اقتصادی تحریمزده به شدت موجب تورمی گردیده است که تقریباً حقوقی را به کارکنان پرداخت می‌نماید بی‌اثر خواهد کرد.

با این وجود
آیا باز هم خانواده‌ها فرزندانشان را برای استخدام و کارمند شدن تشویق می‌کنند؟!

مشکلات اقتصادی متأسفانه می‌تواند خدمات اساسی به روان، غرور، و شخصیت جوانان ما وارد کند پس خانواده باید از هم‌اکنون عضو جوان خویش را دریابد و اصلی‌ترین دغدغه خود را برای آماده سازی و سرمایه‌گزاری روی تفکر و آینده جوانان قرار دهد.

امروزه تنها امنیت شغلی که هوشمندانه‌ترین راه ممکن هم است مقوله کارآفرینی است.

برای تبدیل جوان خانواده خود به یک کارآفرین موفق لازم نیست کاری خارق‌العاده انجام دهید فقط کافی است راهنمایی‌های ما را پیاده‌سازی کنید. ما نتیجه آن را تضمین می‌کنیم…

مطمئن باشید زمانی که فرزندان خود را یک کارآفرین یا حداقل با ذهنیت کارآفرین تربیت کردید نه تنها در آینده به شما و طرزفکرتان افتخار خواهند کرد… بلکه برای همیشه موفقیت های زندگی شان را مدیون شما خواهند بود.

پس اگر میخواهید بدانید چطور یک فرزند کارآفرین، آزاد و دارای قابلیت پولسازی تربیت کنید، کافیست این 15 مورد را که در این مقاله میخوانید و چکیده ای از مهم ترین درس های تربیت فرزند به شیوه یک کارآفرین است را رعایت کنید.

در این مقاله یادمیگیرید :

  • چطور ارزش پول را به فرزندانمان آموزش دهیم؟
  • چطور توقع فرزندانمان را به میزان فعالیت و کوششی که دارند تطبیق دهیم؟
  • پیش تیماری چیست؟ چطور از آن جلوگیری کنیم؟
  • تنها 2 مهارت مهمی که درهای موفقیت و ثروت را بر روی جوانان میگشاید کدامند؟
  • و …

کاری کنید فرزندانتان به شما افتخار کنند
15 روش برای تربیت یک جوان ثروتمند و کارآفرین

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت eyda می‌گوید

    سلام عالی بود nلطفا مطالب بیشتری برای آموزش کودکان قرار بدین ممنونم

  2. کاربر سوخت جت posh می‌گوید

    سلام ادمین هفته جدیدم دو روزش گذشت فایل صوتی جدیدی که نذاشتید لااقل همین ماشین پولسازیو لینک دانلودشو فعال کنید

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**