تمرکز صد در صدی – چطور تمام توجه و انرژی‌تان را بتوانید روی کار بگذارید؟

همه‌ی ما دوست داریم در کاری که انجام می‌دهیم بهترین باشیم و توانایی‌های خود را در بالاترین سطح ارائه بدهیم. ولی همیشه عواملی مانند افکار، احساسات گوناگون و صداهای مزاحم وجود دارند و نمی‌گذارند روی کارمان تمرکز کنیم.

گاهی نیز برای افزایش تمرکز، دست‌به‌دامانِ داروها و روش‌های درمانی می‌شویم. باید بدانید تمرکز در کار، مهارتی است که با تمرین می‌توان به آن دست یافت.

تمرکز کردن یعنی اینکه فرد بتواند توجه و اراده‌‌اش را همسو کند و کنترلِ توجه خود را در اختیار داشته باشد. تمرکز یعنی تواناییِ متمرکز کردن ذهن بر روی یک موضوع، شیء یا فکر و بیرون راندن تمام افکار، ایده‌ها، احساسات و هیجان‌های نامربوط از ذهن. تمرکز یعنی به‌جایِ از این شاخه به آن شاخه پریدن و از دست دادن توجه، زمان و انرژی، در هر زمان تنها یک کار انجام بدهیم.

با تمرکز واقعی هر کاری رو می‌توانید در زمان بسیار کمتر و با کیفیت بیشتری انجام دهید. در این پادکست اهمیت موضوع تمرکز را طوری به طور ویژه‌ای درک می‌کنید و با تمرین‌های معرفی‌شده می‌توانید همیشه آن را در بالاترین حد نگه دارید.

دانلود این پادکست

 

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ین می‌گوید

    این پادکست عالی بود و من تا حالا دچار این مشکلات بودم و هیچ وقت آگاه نبودم و با این پادکست با قدرت تمرکز روی کار آشنا شدم. ممنون از شما

  2. کاربر سوخت جت یی می‌گوید

    پس برای هر کاری که میخایم انجام بدیم حتی
    هدف زندگی یا مسیر زندگی که اگه از اون خارج بشیم مسیرمون خیلی طولانی تر میشه؟
    عالی بود عالی

  3. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

    درسته من شخصا این کارو قبلا انجام داده بودم.
    و دیگه گوشی رو کم کم از زندگیم دارم حذف میکنم

  4. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

    عالی بود رنه جان

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**