اگر این 20 نشانه را دیدید یعنی در زندگی موفق شدید (حتی اگر خودتان خبر نداشته باشید)

20 نشانه موفقیت در زندگی

اگر هنوز 100 میلیون تومان پول نقد ندارید و یا 1000 نفر کارمند ندارید ، یک ماشین 2 میلیاردی ندارید، یک قصر برای خودتون ندارید؛ دلیل نمیشود که فکر کنید فرد ناموفقی هستید….اکثر اوقات با توجه چیزهایی که در دنیای خارج میبینیم خودمان را قضاوت میکنیم، نه فردی که بودیم و همین باعث میشود اکثر اوقات احساس بازنده بودن داشته باشیم و چیزهای کوچکی را که خبر از اتفاقات بزرگ آینده میدهند را نادیده بگیریم.

این چیزهای کوچک که قرار است خبر از موفقیت های عظیم آینده شما بدهند، معمولا در ظاهر پول و مادیات به چشم شما پدیدار نمیشوند، بلکه در قالب عادات و رفتار و طرزتفکر در شما پدید می آیند.

اگر نمیدانید فرد موفقی هستید، یا نه؟ بهتر است این 20 نشانه را بخوانید و با خودتان مقایسه کنید؛ اگر این 20 نشانه را در خود دیدید، بدانید بدون شک فرد موفقی هستید، یا حداقل به زودی خواهید بود… اگر نه، بهتر است ابتدا بدنبال پدید آوردن این نشانه ها باشید تا چیزهای دیگر.

20 نشانه موفقیت در زندگی

اگر این 20 نشانه را دیدید یعنی در زندگی موفق شدید
حتی اگر خودتان خبر نداشته باشید…

  1. روابط شما نسبت به قبل کمتر احساسی و دراماتیک است :

    20 نشانه موفقیت در زندگی :روابط دراماتیک و احساساتی نشانه روابط سنجیده و بالغ نیستند. با گذر زمان بالغ شدن مان باید روابط ما با انسان های دیگر بیشتر بر پایه منطق و سنجش شخصیت باشد تا فقط احساسات. اگر روابط شما سنجیده و منطقی هستند، بنابراین شما فرد موفقی هستید. در همین زمینه، میتوانید مطلبی با عنوان چطور هرکجا که هستیم، با هرکسی که خواستیم ارتباط برقرار کنیم را از اینجا بخوانید

  2. استانداردهایتان را افزایش دادید :

    اگر قبلا کسی 3 بار پشت سر هم جواب تلفن تان را نمیداد شاید ناراحت نمی شدید، اما الان احساس میکنید به شما توهین شده و ارزش شخصیت شما را دست کم گرفته اند و یا اگر قبلا حاضر بودید لباس های کمی کثیف بپوشید، امروز حاضر نیستید زیرا احساس میکنید در شآن شما نیست و برای خودتان ارزش قائلید. (اگر طرز لباس پوشیدن برای شما مهم است این مطلب را حتما بخوانید)

  3. شما از کمک گرفتن و پشتیبانی نمیترسید :

    20 نشانه موفقیت در زندگی :کمک خواستن به معنی ضعیف بودن نیست. در واقع، نقطه قوت سلامت فکر طرف مقابل را نشان میدهد. هیچ شخص موفقی را پیدا نخواهید کرد که کاملا منفرد و بدون هیچ ارتباط پشتبانی شده با دیگران موفق شده باشد. کمک خواستن یعنی شناخت خودتان و اینکه دانستن نکته مهمی که شما کامل نیستید. اگر چنین است، شما یک نشانه دیگر از موفقیت نیز دارید.

  4. چیزهایی که احساس خوبی به شما نمیدهند را رها میکنید به حال خودشان :

    خیر ! اشتباه نکنید، موضوع نارسیسیم یا خودبزرگ بینی نیست (در مورد نارسیسیم و 3 صفت ترسناکی که باید برای موفقیت داشته باشید این مطلب را بخوانید). دوست داشتن و احترام به خویش توسط خود فرد یک نشانه بارز موفقیت است. به خودتان باید خیلی اوقات برای خیلی از پیشنهاد ها جواب “نه” بدهید اگر احساس میکنید تصمیم مورد نظر خوشحالتان نخواهد کرد. مانند تحت فشار قرار گرفتن از طرف دوستان، اجتناب از غذاهای ناسالم و ارزان و …

  5. بعضی اوقات فردی را که در آیینه میبینید واقعا تحسین میکنید :

    اگر خودتان را در آیینه دیدید و احساس خوبی و مثبتی نسبت به خودتان داشتید، این یعنی یک موفقیت عظیم ! یک عزت نفس بالا که ناخودآگاه شما را در حال هدایت کردن به موفقیت های بزرگتر است.

  6. درک کرده اید که شکست ها و بن بست ها قسمتی از مسیر رشد و موفقیت اند :

    20 نشانه موفقیت در زندگی : هیچکس 100% اوقات موفق نیست. زندگی یعنی پیروزی و شکست؛ پس شکست ها را به عنوان یک هدایت گر موفقیت و پله ی ترقی ببینید نه یک بازدارنده…  و البته شما بـــــــاید به ایـــن دلیل شکست بخورید

  7. شما یک سیستم پشتبانی از افرادی دارید که هر زمانی هرکاری که آنها بخواهید برایتان انجام خواهند داد :

    اگر افرادی را در زندگی توانستید پیدا کنید که پشت شما باشند و بتوانید افرادی را که فقط در ظاهر اعلام میکنند پشتیبان شما هستند؛ پس شما موفق شدید. این نشانه، از سخت ترین و دردناک ترین نشانه هایی است که شاید در زندگی خیلی سخت به آن پی ببرید و درست زمانی که بتوانید نشانه افراد خیانت کار پیدا کنید، آن موقع از بسیاری از اتفاقات بد در امان خواهید بود.

  8. زیاد بهانه تراشی نمیکنید :

    چون میدانید که هیچ دلیل متقاعد کننده ای در پشت بهانه وجود ندارد بنابراین شروع میکنید به ساختن دنیایی که میخواهید، نه دنیایی که به تحویل داده شده. افراد موفق میدانند که اگر تصمیم نگیرند اقدام کنند، برای آنها تصمیم گرفته میشود… سخت است اما باید به آن غلبه کنند.

  9. میتوانید موفقیت های دیگران را تحسین کنید:

    فقط به خاطر اینکه دیگران موفق شدند به معنی آن نیست که شما شکست خوردید. هر آنچه را برای دیگران بخواهید، خدا به شما هم خواهد داد. این یک قانون است.

  10. اشتیاقی نسبت به کاری دارید که در حال دنبال کردن آن هستید :

    هر موجود زنده ای، حتی آب، اگر زمان زیادی را در شرایط راکد و بی حرکت بماند گندیده خواهد شد. شما استعداد و نعمت های خدادادی در خود دارید که باید از آنها در راه رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.
    اگر دوست دارید بدانید چطور تفریح هایتان را تبدیل به منبع درامد کنید، این راهنما را بخوانید

  11. چیزهایی دارید که مراقب آنها هستید :

    اگر هیچ چیز خاصی در زندگی ندارید تا مشتاقانه دنبالش کنید و مراقب آن باشید تا از دست نرود، احتمالا یک زندگی کسالت بار و غم انگیزی خواهید داشت. افراد موفق اهدافی را معین میکنند و مشتاقانه آنها را دنبال میکنند و اجازه نمیدهند هیچ چیزی مانع رسیدن به اهدافتان شود.

  12. به بعضی از اهدافتان رسیدید :- 20 نشانه موفقیت در زندگی

    با اینکه شکست قسمتی از مسیر موفقیت است، اما شما همچنان در حال ادامه دادن و بدست آوردن اهدافتان یکی پس از دیگری هستید… حتی بعضی از آنها را هم نیز تا حالا بدست آوردید.

  13. حس همدلی نسبت به دیگران دارید :

    انسان بدون همدلی در واقع تنها یک جسم متحرک است. همدلی به معنی تقسیم کردن احساس، اشتیاق و حس خوبتان با دنیاست. در افراد موفق به خوبی این ویژگی دیده میشود؛ آنها دیگران را مانند خانواده خودشان دوست دارند.

  14. شما عاشق میشوید و اجازه میدهید دیگران دوستتان داشته باشند :

    عشق، یک عملیات پر خطر است ! ریسک به معنی واقعی کلمه و همین باعث میشود اکثر مردم از نزدیک شدن به آن بترسند… اما در واقع، چیزی که از آن میترسند، طرد شدن و “نه” شنیدن است. اگر بتوانید عاشق شوید و کاری کنید دیگران هم دوستتان داشته باشند، مطمئنا در راه موفقیت قرار دارید.

  15. اجازه نمیدهید یک قربانی باشید :

    شما میدانید که زندگی همیشه اتفاق نمی افتد؛ بعضی اوقات توسط شما خلق میشود. تقریبا اکثر اوقات شما خالق اوضاع و شرایطتان هستید. افراد موفق این مهم را میدانند و اجازه نمیدهند از طریق مرکز کنترل بیرونی اداره شوند (این مطلب را بخوانید)

  16. برایتان مهم نیست دیگران درباره شما چی فکر میکنند :

    میدونید که نمیتونید همه را راضی نگه دارید و این را هم میدانید در هر اجتماعی از جمع های کوچک دوستی گرفته تا اجتماع های بزرگ کشوری، بعضی اوقات استاندارد هایی وجود دارد که واقعا با واقعیت سازگار نیست ! برای مثال شاید در یک جمع دوستانه کسی که سیگار نکشد طرد شود، در یک جمع دوستانه دیگر کسی که سیگار بکشد طرد شود. در اصل، این استانداردها نیستند که اهمیت دارند، بلکه شما و استانداردهای خودتان است.
    اگر از قبل در مورد استانداردهایتان تصمیم نگیرید، حتما توسط اجتماعی که در آن هستید، برای استانداردهایتان تصمیم گرفته میشود.

  17. همیشه نیمه پر لیوان را میبینید :

    20 نشانه موفقیت در زندگی : زندگی میتونه یک تراژدی تمام عیار باشد؛ اگر بخواهید با عینک یک تراژدی به آن نگاه کنید. اما در واقع درونِ هر شرایط بد و ناخوشایندی یک فرصت برای یادگیری وجود دارد. هیچ تجربه بدی هدر نخواهد رفت، بلکه یک پله شما را به تجربه خوب بالاتر خواهد برد.

  18. هرآنچه را نمیتوانید تغییر دهید، می پذیرید :

    در زندگی بعضی چیزها هستند که تغییر ناپذیرند. برای مثال شما نمیتوانید عقاید پدربزرگ تان را تغییر دهید زیرا چندین دهه با آن عقیده زندگی کرده و تقریبا غیرممکن است بخواهد آنرا تغییر دهد. اما چیزی مهم تر را میتوانید تغییر دهید : نگرش شما به شرایط. در واقع، اگر نحوه نگرشتان را بتوانید تغییر دهید، زندگیتان را تغییر دادید.

    هرآنچه را میتوانید عوض کنید… عوض میکنید :

    و مجددا، بعضی چیزها در زندگی هستند که قابل تغییر و ویرایش هستند، مانند عادات، نگرش ها ،طرزفکر ها ،دوستان و … شما میتوانید تغییراتی مثبت در آنها ایجاد کنید.

  19. شاد هستید :
    خیلی اوقات دلیل خاص و قانع کننده ای هم پیدا نمیکنید ،اما خوشحالید. حتی شاید کارهایتان هم با شکست مواجه شده باشد اما باز خوشحالید، مهم نیست حساب بانکی تان الان چقدر است اما خوشحالید… در واقع اجازه نمیدهید اوضاع و شرایط بیرونی بخواهد اوضاع و شرایط درونی تان را تغییر دهد. اگر خوشحالید، پس مطمئنا موفق هم هستید.

 

حتی اگر هیچکدام از این نشانه ها را ندیدید مهم نیست، شاید ماجراجویی شما هنوز شروع نشده. چرا منتظرید؟ شروع کنید از زندگی نهایت استفاده را ببرید.

در همین زمینه، مطالب زیر را حتما بخوانید :

امیدواریم که از مقاله 20 نشانه موفقیت در زندگی  لذت برده باشید.

 

10 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت 3656 می‌گوید

    شماره 20 : اگر همه این نشانه ها را دارید تبریک میگوییم شما فرد موفقی هستید

  2. کاربر سوخت جت نی می‌گوید

    بسیار عالی

  3. کاربر سوخت جت aneh می‌گوید

    من آدم موفقیم ☺ چون قهرمان زندگی خودمم

  4. کاربر سوخت جت من می‌گوید

    من که خیلی هاش و نداشتم ، و در تلاشم هدف زندگیم رو پیدا کنم
    نمی دونم باید دنبال چه چیزی برم، دوست دارم استعداد و علاقه ام رو کشف کنم ولی هنوز پیدا نکردم، و از اینکه زمان و عمرم داره تلف میشه نگرانم
    کارشناسی برق تموم کردم، و یک سال داره میگذره و من هنوز مسیرم رو پیدا نکردم
    اصلا تا اینجاش رو هم اشتباه اومدم

    ولی می خوام بقیه اش رو درست برم جلو و احساس رضایت بکنم از مسیری که اومدم

  5. کاربر سوخت جت ثم می‌گوید

    یجورایی بنظر میاد این جملات ونکته ها احساس دلخوشی میاره وافراد و برای ادامه زندگی با انگیزه تر میکنه

  6. کاربر سوخت جت asin می‌گوید

    اینکه شد 19 تا
    پس 20 آجی می شد؟

  7. کاربر سوخت جت می می‌گوید

    پس بیستمیش کو؟

  8. کاربر سوخت جت olat می‌گوید

    Amirhasan darwish و iHMahmoodi براتون آروزی موفقیت دارم

  9. کاربر سوخت جت wish می‌گوید

    من فقط یک نمونه ازین خصوصیات را نداشتم 19 تای دیگرو وووووواقعا دارا بودم

  10. کاربر سوخت جت oodi می‌گوید

    خوشبختانه من بیشتر این ویژگی ها رو دارم و هنوز در تلاشم که به چیز هایی که دوست دارم برسم و از جمله میشه به یک درآمد خوب برای رفع مشکلاتم اشاره کرد!!

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**