ویدیوی راه اندازی کسب و کار به سبک استیو جابز (ویدیوی سخنرانی نادر از استیو جابز)

استیو جابز اسطوره‌ای، فردیست که نیاز به معرفی ندارد. این کارآفرین و مخترع آمریکایی، سال 1996 اولین رایانه‌ی شخصی در جهان را تولید کرد و در حالیکه به گفته‌ی خودش گمان نمیکرد، ایده‌ی او تبدیل به یکی از صنایع اصلی جهان شود، در سال 2007 بالاتر از بیل گیتس به عنوان قدرتمند‌ترین فرد در تجارت معرفی شد. در این ویدیو راه اندازی کسب و کار به سبک استیو جابز را یاد می‌گیرید

خیلی اوقات، برخی از ما ایده‌هایی داریم که احساس میکنیم باید به جهان ارائه کنیم اما هیچ‌ گوش شنوایی پیدا نمیکنیم که ایده‌ی خود را گسترش دهیم. خیلی اوقات به دنبال تاسیس شرکت یا به وجود آوردن استارت‌آپی هستیم اما نمیدانیم چطور شروع کنیم؟

این ویدئو خلاصه‌ای از مهم‌ترین قسمت‌های سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های استیو جابز است که در مورد نحوه‌ی مدیریت، ارتباط با کارمندان، هدف‌گذاری و دورنمای کلی یک استارت‌آپ صحبت میکند.

با دیدن این ویدئو متوجه میشوید که :

  • _ چطور برای بیزینس یا استارت‌آپمان هدف‌گذاری کنیم؟
  • _مهم‌ترین بخش هر استارت‌آپ چیست؟
  • _چطور در لحظه‌های حساس درست مدیریت کنیم؟
  • _رمز و راز ماندگاری و موفقیت در یک بیزینس چیست؟

 

↓ مشاهده ویدیو ↓

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت می می‌گوید

    بهترین نکته که میشد از این کلیپ گرفت اینه که عاشق کارت باشی و به برنامه پنج ساله کار رو ارتقا بدی . روش یا روشهای خاص دیگه که در تیتر نوشته شده وما برداشت میکنیم که شاید از انبوهی تجربه مواجه هستیم ، وجود نداشت و ندارد.

  2. کاربر سوخت جت لی می‌گوید

    سلام و درود بر سوخت جتی های عزیز واقعا سایت و برنامه خوبی است موفق و پیروز باشید و البته اگر در دورها خوبتون بتونیم به شکلی مناسب شرکت کنم خیلی خیلی خوب و مفید به فایده تر است با تشکر سهیلی

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**