فقط 5 ثانیه – رمز مخصوص موفقیت های روزانه تان

رمز موفقیت روزانه :فقط در 5 ثانیه در ابتدای روز میتوانید خودتان را برای موفقیت های روزانه تان آماده کنید… خوب نیست؟ در مقاله قبلی خواندید که اهمیت یک هدف نوشته شده به مراتب بیشتر است از یک هدفِ نوشته نشده است.

اهدافی که نوشته نشده اند، برای همیشه رویا باقی خواهند ماند، اما اهدافی که مکتوب شده اند، تبدیل به برنامه ای برای عملی شدن میشوند.
(برای اینکه بدانید چطور اهدافتان را تبدیل به دستآورد واقعی کنید، این مطلب را بخوانید)

اما چطور چنین چیزی اتفاق می افتد؟ اگر بخواهیم هر روز لیست اهداف مان را مرور کنیم، دلیل صبح زود بیدار شدن مان را بدانیم و از همه مهم تر در سخت ترین شرایط یک لیست بلند و بالا را شروع به خواندن کنیم تا انگیزه کافی برای ادامه داشته باشیم کاری غیرممکن نیست… اما روش بهتری وجود دارد.

اهداف تان را تبدیل به رمز موفقیت  روزانه تان کنید

در طول روز چند عدد رمز عبور به خاطر می سپارید؟
برای نمونه رمز عبور برای دسترسی به حساب کاربری پروژه سوخت جِت تان و یا رمز عبور حساب های کاربری شبکه های اجتماعی تان… همه مان در زندگی حدقل 2 یا 3 رمز عبور را باید حفظ کنیم.

نکته جالب در مورد رمز عبورهایی که حفظ میکنیم این است که آنها را باید زود به زود تغییر دهیم !
اگر آنها را تغییر ندهیم امنیت آن افت زیادی خواهد کرد و هرآن احتمالِ نفوذ به حساب کاربری مان وجود خواهد داشت.

خب… چرا رمز عبورهایتان را به اهدافتان تبدیل نکنید؟
این حقه ساده اما جذاب به شما کمک میکند نه تنها رمز عبورهایتان سریع تر تغییر کنند، بلکه برای همیشه اهداف مهم زندگی تان در برابر دیدگانتان باشند و آنها را فراموش نکنید.

زیگ زیگلار
زیگ زیلار

برای مثال؛
شما میخواهید امسال درآمدتان را 2برابر کنید و از طرفی دیگر حداقل 3 دوست واجد شرایط (این مقاله را بخوانید) هم باید پیدا کنید امسال… نظرتان در مورد این رمز عبور چیست؟ Dar2Doo3 این رمز عبورتان خواهد بود؛

هر روز قبل از شروع روزتان این رمز عبور را گوشه کاغذ چک نویس، دفتر یادداشت، تقویم و یا حتی میتوانید آنرا تبدیل به رمز عبور فیسبوک تان کنید و مجبور شوید برای ورود به حساب شبکه اجتماعی تان هر روز آنرا در برابرتان ببینید.

یکی از دلایل مهمی که مردم به اهدافشان نمیرسند این است که زندگی آنقدر ذهن آنها را به مسائل کم اهمیت تر اما به ظاهر مهم جلب میکند که تمرکزشان را از اهدافشان می رباید… این مقاله را در این مورد حتما بخوانید

اما با این ترفند ساده، شما مجبور میشوید اهدافِ مهم زندگی تان را هر روز چندین مرتبه ببینید، به خاطر آورید و بنویسید… این کار تاثیر فوق العاده ای بر روی ضمیرناخودآگاهتان خواهد گذاشت و به شما کمک میکند خیلی سریع تر از آنچه فکر میکنید به سمت اهدافتان پیشروی کنید.

برای مثال، چند مورد از تبدیلِ هدف به رمز عبور را در ادامه میخوانید :

  • هدف : مسافرت تفریحی به کشور ایتالیا تا قبل از پایانِ سال در تاریخِ 1/12/1393
    رمز عبور : Italy1393121
  • هدف : تبدیل به فروشنده شماره 1 شرکت تان با بیشترین میزانِ فروش
    رمز عبور : #1Forush
  • هدف : خرید اتومبیل BMW در 6 ماه آینده
    رمز عبور : 6Mah@BMW

شما با داشتنِ این رمز عبورها برای اهداف مهم زندگی تان، هر روز در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید به چشم انداز وسیع و دوست داشتنی داشتنِ اهداف تان دسترسی داشته باشید…شما هم همین الان رمز عبورتان را بسازید !

اگر دوست دارید در این زمینه(رمز موفقیت روزانه ) بیشتر مطالعه کنید، مقالات زیر را بخوانید :

4 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت rpay می‌گوید

    سلام-ممنونم از این که این مطالب رو گذاشتین-خوبه هر مطلبی رو که میخونم انرژی میگیرم ولی از اینکه کامل نیست دوباره سرد میشم

  2. کاربر سوخت جت naah می‌گوید

    این که هی میگید اینجا رو بخونید اونجا رو بخونید حوصلمو نو سر میبره

    1. کاربر سوخت جت تی می‌گوید

      من با ایشون موافقم ، در مطلبی که میزارید ، خیلی لینک و رجوع به مطالب دیگه ایی هستش ، که باعث سر در گمی کاربر میشه ، چون این مطالب برای کسی که میخواد عملی شون کنه ، خیلی سنگینه ، و خواندن این حجم اطلاعات جز بی حوصلگی ، چیزی عایدمان نمیشود ، ممنون میشم که یه کم از گذاشتن لینک ها در مطالب خودداری نکنید ، کاربرانی که به دنبال مطالب باشند ، سرچ می کنند ، جوینده یابند است

      1. کاربر سوخت جت oran می‌گوید

        بله منم موافقم این کار خواننده ها رو گیج میکنه اما برای هر سایتی این کار حداقل 2 تا خاصیت مهم داره:
        1-سعی میکنن با این روش مدت بیشتری خواننده رو در سایتشون نگه دارن
        2-برای رنکینگ موتورهای جستجو تاثیر مثبت داره

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**