چطور یک سخنرانی میخکوب کننده داشته باشید؟

همانطور که میدانید، مهارت سخنرانی، آن هم از نوع میخکوب کننده اش تاثیر فوق العاده ای بر روی موفقیت شما خواهد داشت… پس چرا یک سخنرانی میخکوب کننده ای نداشته باشید؟

سخنوری و سخنرانی یک هنر و مهارت است؛
مهارتی که رالف والدو امرسون درباره آن میگوید «هنر خارج کردن شخص از حال بد خویش و وارد کردنش به حال خوب خودتان است.» اگر بتوانید این کار را انجام بدید، به نظر شما چقدر اعتماد و محبوبیت در بین مردم پیدا میکنید؟

اگر نگاهی به اطرافیان تان بیاندازید، آن دسته از افرادی که مهارت سخنرانی میخکوب کننده ای دارند، به راحتی میتوانند راه شان را از بین موانع ای که توسط دیگران ایجاد شده باز کنند و به خواسته شان برسند.

مهم نیست کار شما چیست، اصلا کارآفرین هستید یا نه… تنها چیزی که اهمیت دارد این است که در یک نقطه از زندگی تان برای برداشتن یک قدم بیشتر باید بتوانید در برابر جمعی بایستید و برایشان سخنرانی کنید.

حتی بزرگترین کارآفرینان هم از این مهارت به نحو احسن استفاده میکردند (سخنرانی  استیو جابز را یادتان می آید؟) آیا میخواهید سخنرانی میخکوب کننده بعدی برای شما باشد؟

خب کار سختی نیست.
سخنرانی، یک مهارت و مانند مهارت های دیگر اکتسابی است. شما باید یادبگیرید و تمرین کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. حتی آدولف هیتلر، که بسیاری او را سخنران با استعداد و خارق العاده ای میدانند هم قبل از سخنرانی های مهم اش ساعت ها تمرین میکرد.

 

جوزف کونارد
جوزف کونارد

 

در این مقاله میخواهیم میانبری برای شما آماده کنیم؛
اگر واقعا دوست دارید یک سخنرانی میخکوب کننده داشته باشید، باید کتاب های مختلف، مقالات مختلف، سخنرانی ها و سمینارهای مختلفی را بببینید و بهترین و کلیدی ترین نکات آنها را یادداشت کنید و یا… فقط کافیست این مقاله را بخوانید !

ما در این مقاله 15 تکنیک کاربردی که شما را تبدیل به یک سخنران حرفه ای میکند را آماده کرده ایم؛

برای سخنرانی میخکوب کننده تان آماده اید؟

در همین زمینه، نوشته های زیر را بخوانید :

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت mehr می‌گوید

    مطلب جالبی در مورد سخنرانی بود ممنون.
    راستی ما کارمون ساخت پرزنتیشن هست خوشحال میشیم بهمون سر بزنیدasanvideo.com

  2. کاربر سوخت جت ddah می‌گوید

    ادامه اين مقاله رو كي روي سايت قرار ميديد؟
    چون مطلب خيلي زيبايي بود

    1. کاربر سوخت جت ان می‌گوید

      سلام دوست عزیز، این مقاله مستقل و در یک قسمت نوشته شده است. با تشکر

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**