10 دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم (و راه غلبه بر آنها) | قسمت سوم

دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم

لینک قسمت‌های دیگر این مقاله:

✅ قسمت اول (کلیک کنید)
✅ قسمت دوم (کلیک کنید)
✅قسمت سوم (مقاله‌ی فعلی)

10 دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم
(و راه غلبه بر آنها)  | قسمت سوم

چیزهایی در زندگی وجود دارند که فرد را از رسیدن به موفقیت باز میدارند و راه هایی وجود دارد تا بر آنها غلبه کنیم.

در کتاب فروشی ها قسمت کتاب های روانشناسی فردی و موفقیت پر است از کتاب هایی که قرار است شما را موفق کند. تمام گفته ها و توصیه های درونش نیز درست است و کسی نمیتواند ایرادی از آنها بگیرد اما چرا همه بعد از خواندن موفق نمیشوند؟

چرا ما راه موفقیت را که پیدا میکنیم (یا اصلا در پیدا کردن راه موفقیت) تمام کارهایی که باید انجام بدیم را میدانیم اما نمیتوانیم تمام آنرا انجام دهیم؟ برنامه ریزی, هدف گذاری, افکار مثبت, تصویر سازی و … اما در آخر در نیمه راه؛ بوووووووم ! همه چیز بهم میریزد.

باز نا امید میشیم و از هرچی کتاب و سمینار و فرد موفق در دنیا هست بیزار میشیم. اما این نوشته راجع به چیز دیگریست, نکته ای که در هیچکدام از کتاب ها به صورت مستقیم به آن اشاره نشده و اگر هم شده به صورت سطحی و در حد معرفی : ” چرا شکست میخوریم؟ ” این نکته ای است که میخواهیم بررسی کنیم…

همه مان راه موفقیت رو کم و بیش میتونیم پیدا کنیم, اما چه چیزی باعث میشود در راهمان شکست بخوریم؟ چه دلایلی برای شکست وجود دارد؟ چطور میتونیم بر آنها غلبه کنیم؟

دلیلی که به خاطر آن شکست میخوریم

این مقاله در برابر نوشته های موفقیت
همانند اختراع چتر نجات در برابر اختراع هواپیما است !

شما قرار است در این نوشته بخوانید و یاد بگیرید که 10 دلیل عمده برای شکست وجود دارد. هر زمانی در هر مکانی هر فردی شکست خورده به خاطر یکی یا چند دلیل از این لیست 10 تایی است، حتی خودتان بعد از خواندن به این موضوع پی خواهید برد که شکست هایتان به خاطر کدام دلیل بوده و چطور میتوانیم اینبار بر آنها غلبه کنیم؟

 

10 دلیلی که قرار است مانع راه موفقیت شما شود (و باید بر آنها غلبه کنید) :

قسمت اول این مجموعه | قسمت دوم این مجموعه

 

7. با افراد برنده خودتان را احاطه نکردید :

80% افراد جویای موفقیت فقط به خاطر این دلیل موفق نمیشود. آنها موفق نمیشوند زیرا خودشان را با افراد اشتباه احاطه کرده اند.

اگر با افراد منفی, نا موفق, خسته ,نا امید و … خودتان را احاطه کنید. دیری نخواهد گذشت که رفتار آنها را تقلید خواهید کرد… این یک اصل است.

شما میانگین 5 نفر از افرادی هستید که تمام وقتتان را در روز با آنها سپری میکنید _جیم ران

شما در راه موفقیت نیاز به افرادی دارید که به شما انگیزه دهند, ازشون چیز جدید یاد بگیرید ,الگویتان باشند اگر ندارید در حال ریسک بزرگی بر روی موفقیت هستید !
در همین زمینه این مطلب را حتما بخوانید : چرا افراد موفق دوستان بازنده شان را ترک میکنند؟

 

8. زیاد نصیحت میشنوید :

 

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت dabe می‌گوید

    بسیار عالی بود
    من دلیل شکست های خودمو فهمیدم بازم ممنون از سئو

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**