استاد قانون جذب شوید و هرآنچه میخواهید را در زندگی خلق کنید | قسمت چهارم

رهاسازی یک فرایند طبیعی و جاری در قانون جاذبه است.
این توانایی در ذات ما وجود دارد. به همین دلیل، انجامش بسیار آسان است. شما هم مثل بقیه انسان‌های روی کره زمین، توانایی انجام این کار را دارید. در قسمت‌های قبلی، پیش‌نیازهای لازم برای استفاده از فرایند رهاسازی را با هم مرور کردیم. در این قسمت، روش استفاده از فرایند رهاسازی را با هم یاد می‌گیریم.

 

» به احساستان سلام کنید «

درست است که ما احساسات بد و افکار ناخوشایند را در طول روزهای زندگی‌مان تجربه می‌کنیم اما روش برخورد ما به شیوه‌ای است که هیچ‌گاه مسیری برای رها کردن آن باز نمی‎گذاریم. درست مثل این است که درون ما اتاقی با تنها یک درب وجود داشته باشد.

اجازه بدهید مثالی برایتان بزنم. تصور کنید به دلیل دیدن یک قبض که کل نقشه‌های پولی ماه بعد ما را نابود می‌کند، ناراحت و کمی عصبانی شده‌ایم. در چنین مواقعی ما احساساتمان را به دو قسمت با درصدهای مختلف، تقسیم می‌کنیم.

قسمت بسیار کوچک‌تر را بروز می‌دهیم. این بروز دادن در حدی است که اطرافیان ما هم متوجه این تغییر احساسی ما می‌شوند. اما قسمت بزرگ‌تر را به اتاق درونمان می‌فرستیم و درب را به رویش می‌بندیم. از آن‌ جایی که این اتاق، تنها یک درب ورودی دارد و درب خروجی در کار نیست، آن احساس همان جا می‌ماند.

حالا از شما می‌خواهم به درون‌تان بروید و درب اتاق را باز کنید. یکی از احساسات اسیر شده در این اتاق را که امروز می‌خواهید برگه آزادی‌اش را به دستش بدهید، انتخاب کنید. دستش را بگیرید و با هم از آن اتاق بیرون بیایید.

احساستان چطور است؟ از او نترسید یا از دستش عصبانی نباشید. این شما بودید که این احساس را در اتاق درونتان حبس کردید. او نیامده بود که بماند. حالا که احساستان را رو‌به‌روی خودتان دارید، خوب به آن نگاه کنید و به این سوال‌ها پاسخ دهید.


 

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ری می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    سدونا، روش تسلط بر هر نوع از احساسات هست. هم احساس خوب، هم احساس بد.
    هدف نهایی، ساکت کردن ذهنه. برای این کار، روش‌‌های زیادی وجود داره که سدونا یا همون
    فرایند رهاسازی ساده‌ترین و موثرترین روش توی جهانه که بسیار زود هم جواب میده.
    تنها مشکلی که داره اینه که بسیار ساده است و به خاطر همین سادگیش، اوایل جدی گرفته نمیشه.
    تنها توصیه‌ای که می‌تونم به کاربران عزیز سوخت جت بکنم اینه که این روش رو امتحان کنن.
    سرسبز باشید^^

  2. کاربر سوخت جت مد می‌گوید

    میشه گفت یه نوع تسلط بر احساسات بد هست و همه ما بعضی وقتا واقعا داغون هستیم از درون و گاهی این حس های بد لب ریز میشوند و شاید کاری دست خودمان بدهیم؟؟؟

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**