استاد قانون جذب شوید و هرآنچه میخواهید را در زندگی خلق کنید | قسمت پنجم

قانون جاذبه، با روش‌های شگفت‌انگیزی کار می‌کند. رهاسازی یکی از همان روش‌ها است. رها کردن، ترفندی بسیار جالب برای رسیدن به خواسته‌هایمان است. درست یادم می‌آید اولین باری که درباره این ترفند چیزی شنیدم، حسابی چپ‌چپ به آن نگاه کردم. کمی هم در مورد عقل گوینده، دچار تردید شدم. به او گفتم: «چطور ممکن است این یکی از قانون‌های جاذبه باشد. مگر همه نمی‌گویند باید هر روز تصور کرد و از اعماق وجود، خواسته خود را خواست؟ پس چطور می‌گویی باید خواسته‌ام را رها کنم؟»

پاسخ این دوست گران‌بها را با تجربه درکی که از این رها کردن به‌دست آوردم ترکیب می‌کنم و در طول این مقاله تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا شما را هم مانند خودم قانع کنم که برای به‌دست آوردن خواسته‌هایمان باید آنها را رها کنیم.

خواسته‌هایتان را کوچک، جلوه دهید

به کار بردن روش رهاسازی برای خواسته‌هایمان شبیه کلاه گذاشتن سر جهان هستی است. شما اول باید خواسته‌تان را برای خودتان بسیار کوچک و دست‌یافتی کنید. به اندازه‌ای که به جهان هستی نشان دهید این خواسته، چیز بسیار کوچکی است که رها کردنش برایم آسان و برآورده کردنش از آن هم آسان‌تر است.

این ذهنیت، بسیار مهم و راهگشا است. چون کوچک جلوه دادن خواسته‌تان یعنی نمایش بزرگی شما به کائنات، یعنی شما آن‌قدر بزرگ هستید که چنین خواسته‌هایی برایتان کوچک و ناچیز به شمار می‌روند. پس تا می‌توانید خواسته‌تان را برای خودتان کوچک و دست ‌یافتنی جلوه دهید.


 

 

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**