ورود به دنیای موفقیت با چهار فرد شگفت‌انگیز

نمیدونم چند سالته ولی میدونم که تا الان آموزش‌های زیادی رو برای ورود به دنیای موفقیت و پول امتحان کردی. احتمالا کتاب‌های زیادی خوندی، سمینارهای زیادی شرکت کردی و پیکج‌های زیادی خریدی. اما تو این دور و زمونه چیزهایی که واقعا بتونه بهت کمک کنه خیلی کمه برای پیدا کردن مراحل رسیدن به موفقیت.

ما تو این چند سال در سوخت جت همیشه هدف‌مون این بوده که سوخت و انگیزه شما رو براتون از بهترین و کاربردی‌ترین نوعش تهیه کنیم و روش رسیدن به موفقیت را برای شما نزدیک تر کنیم.

امروز میخوایم با چهار اعجوبه‌ی دنیای موفقیت آشناتون کنیم که از پرمخاطب‌ترین‌های سوخت جت هستند و واقعا می‌تونن زندگی مالی و حالیت رو دگرگون کنن!

مراحل رسیدن به موفقیت

با چهار مرد شگفت انگیز
که می‌تونن زندگیت رو دگرگون کنن!

 

 


جول اوستین کیست؟

جول اوستین کیست ؟ورود به دنیای موفقیت و توسعه‌ فردی آشنا شدن با بزرگان آن رو می‌طلبد؛ جول اوستین هم یکی از این بزرگان است. این سخنران معروف، در مارس 1963 به دنیا آمده است و یک نویسنده و سخنران و واعظ تلویزیونی مشهور محسوب می‌شود و بسیاری نیز او را با عنوان کشیش خنده‌رو می‌شناسند. وقتی که وارد دانشگاه شد، پس از مدتی تصمیم به انصراف از تحصیل گرفته و به وعظ و سخنرانی پرداخت. در آژانس تلویزیونی پدرش نیز سرگرم کار شده و بعدها نیز جانشین پدر شد. او یکی از بزرگترین و اثرگذارترین سخنرانان مثبت‌گرا در جهان محسوب می‌شود.

 

جول اوستین چگونه مراحل رسیدن به موفقیت را طی کرده است؟

جول یکی از پرشنونده‌ترین سخنرانان دنیا محسوب می‌شود؛ چرا که غالباً در بزرگترین کلیسای شهر هیوستن سخنرانی می‌کند. گفته می‌شود به صورت هفتگی، بیش از 7، 8 میلیون نفر بیننده سخنرانی‌هایش هستند و ماهانه نیز بیش از بیست میلیون شنونده و بیننده در صد کشور دنیا دارد.

او کتاب‌های مختلفی هم نگاشته که بیش از هفت مورد آن‌ها، از نگاه نیویورک تایمز، جزو پروفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. تیراژ کتاب‌های او را در سطح بین‌الملل سه میلیون نسخه تخمین زده‌اند. ثروتش را نزدیک 60 میلیون دلار تخمین زده‌اند. او در سال 2006 نیز جزو چهره‌های شاخص سال معرفی شد.

بیوگرافی جامع جول اوستین ، آیا میدانستید او با یک گروه تبهکار فعالیت میکرده و به مدت 10 سال در زندان بوده است؟ او می‌گوید رازهای موفقیت را در زندان بدست آورده است، این بخشی از زندگی نامه جذاب و پرحاشیه جول اوستین است.

خیلی از کاربران از ما می پرسند چطوری درآمد خودمون رو چند برابر کنیم چه تکنیک های باید اجرا بکنیم ، می خوایم یه رازی رو بهتون بگیم که تو 21 روز در آمد خودتون به صورت تضمینی 4 برابر کنید. برای این کار کافیست دوره درآمد انفجاری در 21 روز ببنید دیگه زمان تو که لاکچری زندگی کنی.

جول اوستین برای ورود به دنیای موفقیت چه کمکی می‌تواند به من بکند؟

همه ما دوست داریم حال خوب داشته باشیم و با احساسات منفی و مخرب خداحافظی کنیم. جول دقیقاً به شما کمک می‌کند تا بتوانید به این حال خوب برسید. او به شما کمک می‌کند تا به نسخه‌ای بهتر از خودتان تبدیل شده و بتوانید با کمک خداوند و آزادسازی توانمندی‌های خودتان، به سوي مسیری که برای شما در نظر گرفته شده، حرکت کنید.

برخی در برآوردها و تخمین‌های خود در مورد معنا و مفهوم موفقیت دچار اشتباه می‌شوند. آن‌ها تصور می‌کنند که موفقیت، یک هدف است و کسی که می‌خواهد به موفقیت برسد، باید از تمام خوشی‌ها و لذت‌های خود بگذرد، شبانه روز تلاش کند و زمانی که به هدف خودش یعنی موفقیت رسید، به استراحت و  خوش‌گذرانی بپردازد و از پولی که به دست آورده است، لذت ببرد.

در زندگی هیچ چیز مهم‌تر و ارزشمندتر از آرامش و حال خوب نیست
و کسی که می‌خواهید به موفقیت برسد، باید بداند که موفقیت، یک «مسیر» است؛

چنین طرز فکری، انسان را به تباهی می‌کشاند، سلامت جسمانی و روانی شخصی را نابود می‌کند و حتی اگر شخص به هدفی که داشته برسد، باز هم نمی‌تواند به طور کامل از آن لذت ببرد؛ چون لذت بردن از دارایی‌ها، به حال خوب و سلامتی نیاز دارد. بنابراین گاهی ما تلاش می‌کنیم که به هدفی مشخصی برسیم، وقتی به آن رسیدیم، باید بخش زیادی از منابع مالی که به دست آورده‌ایم را برای درمان خود هزینه کنیم و دست آخر هم نمی‌توانیم سلامتی اولیه خود را بازیابیم. پس چه باید کرد؟ جول اوستین چه پیشنهادی برای ما دارد؟

یعنی همین که ما بخواهیم زندگی بهتری را برای خود رقم بزنیم و از نظر مالی، فرهنگی و شخصیتی به انسان بهتری تبدیل شویم، وارد مسیر موفقیت شده‌ایم. ما در این مسیر باید سلامت جسمانی و روانی خود را حفظ کنیم، حال خوب خودمان را پاس بداریم تا بتوانیم از رسیدن به اهداف خود لذت ببریم.

جول اوستین کسی است که موفقیت را به این شکل می‌بیند و تعریف می‌کند و از این رو است که برای حال خوب ارزش زیادی قائل است و می‌کوشد که راه های رسیدن به حال خوب را به مخاطبان خود آموزش دهد.

جول به شما کمک می‌کنید تا با همه جهان و خانواده و دیگران، در صلح و آرامش باشید و به نهایت حال خوب و لبخندهای زیبا، که خودش هم یکی از آن‌ها را دارد، برسید.


 

رابرت کیوساکی کیست؟

وقتی قرار است درباره هوش مالی صحبت کنیم، اولین نامی که به ذهن‌مان می‌آید و اولین برندی که در این حوزه خودنمایی می‌کند رابرت کیوساکی است. رابرت کلید ورود به دنیای موفقیت و توسعه فردی است.

 

او که متولد 1947 است، در اصل یک دورگه ژاپنی‌آمریکایی محسوب مي‌شود. تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده و مشاور بزرگ دنیای موفقیت اقتصادی، امروزه یک بازنشسته مالی است و او را بیشتر با کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» می‌شناسند. جالب این‌که در خانواده آن‌ها، تدریس و مربی‌گری سابقه زیادی داشته.

 

رابرت کیوساکی چه موفقیت‌هایی داشته؟

مجموع دارایی‌های او را بین 80 تا 100 میلیون دلار تخمین زده‌اند. رابرت کیوساکی کتاب‌های معروف زیادی هم در زمینه هوش مالی نگاشته است و اولین کسب و کاری که راه انداخته، بعدها تبدیل به صنعتی به شدت پرسود شد؛ یعنی تولید کیف پول‌های مردانه. او سرانجام خودش را بازنشسته مالی کرده و در کشورهای مختلف جهان به آموزش سرمایه‌گذاری و هوش مالی سرگرم است و ده‌ها هزار دانش‌آموز دارد.  رابرت مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری افراد و شرکت‌های مختلفی هم محسوب می‌شود.

 

رابرت کیوساکی برای ورود به دنیای موفقیت چه کمکی می‌تواند به من بکند؟

رابرت می‌تواند به شما، نکته‌هایی بسیار مهم و حیاتی درباره دارایی، سرمایه، بدهی و رویه‌های مالی و گردش مالی و … آموزش بدهد. شما باید درک کنید که چنین چیزهایی را در هیچ دانشگاه و مدرسه‌ای یاد نخواهید گرفت، در حالی که مهمترین نکته در زندگی مالی شما محسوب می‌شود.رابرت در واقع، می‌تواند شما را به یک ماشین کسب درآمد و سپس پس‌انداز و سرمایه‌گذاری این پس‌اندازها تبدیل کند.

رابرت کیوساکی سال‌های سال است که دغدغه آموزش افزایش هوش مالی به تمامی انسان‌های این کره خاکی را دارد. او می‌خواهد به ما یاد بدهد که چگونه هوش مالی را در وجود خودمان پرورش دهیم، منابع مالی خود را به بهترین شکل مدیریت کنیم و به جای برسیم که دیگر مجبور نباشیم که هر روز برای رسیدن به یک درآمد ماهانه تلاش کنیم؛ بلکه پول برای ما کار کند. مهم‌ترین هدف دوره هوش مالی این است که افراد بتوانند به آزادی مالی دست پیدا کنند.آمنآ

متأسفانه در مدرسه و دانشگاه به ما یاد نمی‌دهند که چگونه در زندگی خود به رفاه و آزادی مالی برسیم ولی خوشبختانه با دوره هوش مالی رابرت کیوساکی، این امکان برای ما فراهم شده است. کافی است رنج و لذت یادگیری را به جان بخریم و سپس مطالبی که یاد می‌گیریم را اجرا کنیم.

کافی است با مفاهیم بدهی، پس‌انداز، درآمد و سرمایه آشنا شویم، روش پس‌انداز را یاد بگیریم و سپس بیاموزیم که چگونه پس‌انداز خود را به درستی سرمایه‌گذاری کنیم. بعد از این فرایند، موجی از سود به سمت شما جاری می‌شود و همین مسئله ما را به استقلال مالی می‌رساند.

اگه سرمایه‌گذاری برای شما مهمه حتما مقاله‌ی زیر را بخوانید:
اگر میخواهید سرمایه‌گذاری را شروع کنید بهتر است این اصول اولیه را بلد باشید

 

ارل نایتینگل کیست؟

ارل نایتینگل، یکی از پیشگامان دنیای توسعه فردی و موفقیت بوده
و هنوز هم کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش مورد توجه است.

او در دهه بیست میلادی در لس‌آنجلس به دنیا آمد. نوجوانی 12 ساله بود که پدرش، خانواده آن‌ها را ترک کرد. خانواده آن‌ها در شرایط رکود اقتصادی، روزگار بدی را گذراندند و همین موارد، باعث شد تا او به سمت موفقیت برود. او مراحل رسیدن به موفقیت را بیشتر از آن‌که یاد بدهد، زندگی می‌کرد و توانست در رادیو، به یک چهره معروف تبدیل شود.

 

ارل نایتینگل چه موفقیت‌هایی داشته؟

ارل از آن دسته بزرگان دنیای موفقیت است که ابتدا در کارش به موفقیت رسیده و به چهره‌ای بزرگ تبدیل شد، سپس وارد حوزه‌های دیگر شد.

او در رادیو، تبدیل به چهره‌ای بزرگ و موفق شد و طوری پیش رفت که تا قبل از چهل سالگی، خودش را بازنشسته کرد. بعدها در حین آموزش فروشندگان خودش، پیام‌ها و آموزش‌های انگیزشی و فنی به آن‌ها منتقل می‌کرد. نسخه صوتی همین آموزش‌ها بود که به نام «عجیب‌ترین راز» و «مدیریت ذهن برای رسیدن به آرزوها» معروف شده و هنوز هم محل مراجعه علاقه‌مندان موفقیت اقتصادی است.

 

ارل نایتینگل برای ورود به دنیای موفقیت چه کمکی می‌تواند به من بکند؟

ارل نایتینگل به شما کمک می‌کند تا در کارتان، به زودی به بازنشستگی و استقلال مالی برسید. او با اصلاح فکرتان، به شما می‌آموزد که چطور به پیش برويد و چطور شفافیت ذهنی داشته و از قدرت هدف به این منظور استفاده کنید. از سوی دیگر، با افزایش کیفیت و کمیت خدمات‌تان، شتاب بیشتر به روند استقلال مالی‌تان ببخشید. ارل نایتینگل شما را با رازهایی آشنا می‌کند که خودش در زندگی و کار اجرایی کرده است و می‌تواند شما را به استقلال مالی برساند.

ارل نایتینگل، می‌کوشد که با آموزش‌های خود به ما کمک کند که در کار خودمان مراحل رسیدن به موفقیت را طی کنیم و به مرحله بازنشستگی و استقلال مالی برسیم. استقلال و  آزادی مالی از مفاهیمی است که انسان‌ها در دهه‌های گذشته همیشه به دنبال آن بوده‌اند و می‌خواسته‌اند از بند کار کردن اجباری و روزانه برای رسیدن به پول رها شوند. اکنون ارل نایتینگل با آموزش‌ها و  اشتراک تجربیات شخصی خود آمده است تا ما را به هدفمان نزدیک‌تر کند و  حرکت در مسیر استقلال مالی را برایمان آسان نماید.

اولین مسئله‌ای که نایتینگل روی آن تمرکز دارد، اصلاح افکار و نگرش است. وقتی شخص بتواند نگرش و طرز فکر خودش را اصلاح کند، می‌تواند خیلی خوب به مسائل نگاه کند و به همین دلیل ایده‌های بی‌نظیری برای رسیدن به استقلال مالی به ذهن او خطور خواهد کرد. گاهی مواقع عدم شفافیت ذهنی و سردرگمی اجازه نمی‌دهد که زندگی بهتری داشته باشیم. نایتینگل ابتدا ما را به شفافیت ذهنی فرامی‌خواند و روش آن را به ما یاد می‌دهد و در گام بعدی به ما کمک می‌کند که با ارائه خدمات عالی از نظر کمی و کیفی، با سرعت بیشتری به سمت استقلال مالی حرکت کنیم.

ارائه خدماتی که از نظر کمیت و کیفیت، عالی و درجه یک باشد، کار آسانی نیست. اگر آسان بود که خیلی از کسب و کارها و افراد رقیب ما می‌توانستند این کار را انجام دهند. رسیدن به این هدف به آموزش و بازنگری نیاز دارد. نایتینگل به ما کمک می‌کند که سطح کنونی خدمات و محصولات خود را بررسی کنیم و سپس آن را  تا بالاترین سطح ممکن افزایش دهیم. با این کار، مشتریان ما ناچار خواهند بود که رقبایمان را کنار بگذارند و ما را انتخاب کنند. این یعنی رقابت سالم، ارائه بهترین خدمات و رسیدن به ثروت پاک و پاکیزه!

اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌تونید به استقلال مالی برسید حتما مقاله‌ی زیر را بخوانید:
یک برنامه کامل برای داشتن استقلال مالی و ثروتمند شدن

 

دارن هاردی کیست؟

دارن هاردی یکی از معروفترین و قابل اعتمادترین و مطمئن‌ترین برندها و نام‌ها در دنیای موفقیت و توسعه فردی است؛ مردی که با سیستم باورهای مالی خودش، توانسته به خیلی‌ها کمک کند تا از فرش به عرش برسند. این نویسنده و سخنران و کارآفرین، امروزه 51 سال دارد و در سال 1971 در سن‌دیگو به دنیا آمده. او نویسنده آثار مطرحی چون «اثر مرکب» و «ترن هوایی کارآفرینی» است و علاقه‌مندان بی‌شماری دارد.

 

دارن هاردی چه موفقیت‌هایی داشته؟

یکی از دستاوردهای بزرگ دارن، ایجاد مجله معروف موفقیت و چند شبکه تلویزیونی بوده است. ضمن این‌که او در 18 سالگی اولین کسب و کارش را شروع کرده و در حالی که تنها 27 سال داشت، یک شرکت 50 میلیون دلاری ساخته بود. دارن با استفاده از متدها و سیستم باورهای مالی خود، توانسته امروزه، به روایتی تبدیل به میلیونری خودساخته شده و بین 90 تا 100 میلیون دلار دارایی داشته باشد. درآمد سالانه‌اش را بیش از پنج میلیون دلار تخمین زده‌اند.

 

دارن هاردی برای ورود به دنیای موفقیت چه کمکی می‌تواند به من بکند؟

دارن هاردی یکی از افراد موفقی است که وقتی پای صحبت‌های او بنشینیم، نگرش‌مان نسبت به مالی به کلی متحول می‌شود و احساس می‌کنیم که ما هم می‌توانیم به ثروت و اهدافی که همیشه در رویای خود داشته‌ایم  برسیم. مهم‌ترین خصوصیت دوره‌های آموزشی هاردی این است که خیلی واقع‌بینانه به مقوله موفقیت و ثروتمند شدن نگاه می‌کند و اصلاً تمایلی به اغراق و حرف‌های عجیب و غریب ندارد.

سیستم کامل باورهای مالی هاردی، پیش از هر چیز ذهن ما ار اصلاح می‌کند. او می‌کوشد که در این دوره، خودشناسی را به ما آموزش دهد و به ما کمک می‌کند که مجموعه باورها و عقاید خود را شناسایی کنیم.

وقتی باورهای خود را روی کاغذ آوردیم می‌بینیم که یک سری از این باورها، دارد روی زندگی ما تأثیر منفی می‌گذارد. در گام بعدی یاد می‌گیریم که چگونه این باورها را کنار بزنیم و باورهای مثبت و سازنده را به جای آن‌ها قرار دهیم.

وقتی این باورهای مثبت در ذهن ما شکل گرفت، نگرش‌مان عوض می‌شود و می‌توانیم با سرعت بیشتری در مراحل رسیدن به  موفقیت و ثروت‌آفرینی حرکت کنیم.

هاردی اعتقاد دارد که ثروتمند شدن یا نشدن ما به قدرت اراده‌ای که در ما وجود دارد، وابسته است و اگر قدرت اراده را به یک رودخانه تشبیه کنیم، سرمنشأ این رودخانه، ذهن و باورهای ماست. تا زمانی که سرمنشأ این رودخانه، پاک، زلال، شفاف و قدرتمند نشود، امکان ندارد که رودخانه (قدرت اراده) جان بگیرد و با قدرت، جای شود.

بنابراین اگر ذهن خود را اصلاح کنیم، می‌توانیم عادت‌های خوب و قدرتمندی بسازیم و سپس این عادت‌های خوب، زندگی ما را به کلی تغییر می‌دهد. به همین دلیل است که هاردی می‌گوید میزان ثروتی که به دست می‌آوریم، به ذهن و قدرت اراده ما بستگی دارد.

می‌دانستید میزان رشد و استقلال مالی شما، به باورهای شما ربط مستقیم دارد؟ باورهای مالی بیشتر مردم، محدودکننده و عقب‌افتاده است. پس اگر می‌خواهید رشد مالی پیدا کنید، باید که باورهای‌تان را اصلاح کنید.

در اصل باید در قدم اول باورهای محدودکننده مالی‌تان را شناسایی کنید و سپس آن‌ها را با باورهای مثبت و قدرتمند مالی جایگزین کنید. سیستم باورهای مالی دارن هاردی، دقیقاً به شما کمک می‌کند تا چنین کاری بکنید.

 


یک محصول شگفت‌انگیز
که می‌تونه زندگیت رو زیر و رو کنه!

میدونستی چهار پکیج ویژه و درجه یک سوخت جت  رو همه با هم می‌تونی در پکیج ویژه‌ای که برات آماده کردیم تهیه کنی؟
با این چهار پکیج واقعا می‌تونی درآمدت رو حداقل سه برابر کنی و حال خوب رو به زندگیت برگردونی
روی خودت سرمایه‌گذاری کن

 

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت می می‌گوید

    سلام لطفا لینک دانلود دوره درامد انفجاری بدین من خرید زدم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**