ثروتمندان چطور ثروتمند شدند ؟ آمارهای جالب از 400 فرد ثروتمند

ثروتمندان چطور ثروتمند شدند؟
آمارهای جالب از 400 فرد ثروتمند

 

به تعداد انسان های روی کره زمین تعریف برای موفقیت وجود دارد، اما تقریبا در تمام تعاریف موفقیت مالی، یکی از مهم ترین عنصرهای وجود موفقیت است…

در سال 2009 تحقیقاتی بر روی 400 پرداخت کننده برتر مالیات آمریکا انجام شد و از انها پرسیده شد: “شما چطور ثروتمند شدید؟” این سوال ساده، جواب ساده نیز داشت که توسط تیم Spectrem جمع آوری شد و در قالب یک مقاله تحقیقاتی برای عموم در مجله Forbes منتشر شد.

دراین مقاله به طرزفکر افراد ثروتمند که باعث ثروتمند شدنشان شد پرداختیم اما دراین مقاله میخواهیم به آمار و دلایل عجیبی که این افراد اشاره کرده اند بپردازیم.
آمارِ جواب های این 400 فرد ثروتمند آمریکا به شرح زیر بود :

روش ویژه کار ثروتمندان چطور ثروتمند شدند

خب، حالا به شرح تک تک دلایل دقت کنید :

  • سخت کوشی یعنی اینکه

هر فرد ثروتمندی برای بدست آوردن چیزهایی که خواسته تلاش کرده، زحمت کشیده، بعضی شب ها به خاطر کار نخوابیده تا به خواسته اش برسد.

  • تحصیلات هم به طرز عجیبی مهم است

افراد موفق و ثروتمند، بزرگترین کتابخانه های را دارند، این افراد یادگرفته اند با خواندن و مطالعه کردن و آموزش دیدن فرصت های بیشتری را میتوانند تشخصی دهند.

  • ریسک مادر پاداش است

بیش از نیمی از ثروتمندان گفته اند که دلیل موفقیت و کسب ثروت آنها ریسک پذیری بوده… البته ریسک کردن به معنی بدون فکر کاری را انجام دادن نیست، بلکه یعنی کمک گرفتن از تجربه و تحصیلات در حد امکان و باقی را به خدا سپردن.

  • هوشمندانه خرج کردن و صرفه جویی هم مهم است

بیش از نیمی از افراد ثروتمند، برخلاف باور عموم افراد ولخرجی نیستند، آنها برای هر 1 دلاری که میخواهند خرج کنند هم برنامه دارند. افرادی را که به عنوان اشراف می بینید که خانه های لوکس و ماشین های گران قیمت و … دارند فقط 5% از کل افراد ثروتمند هستند… 5% انتهای لیست !

  • شانس هم مهم است !

شانس یعنی در زمان درست، در جای درستی باشید… هنری فورد، موسس شرکت اتومبیل سازی فورد می نویسند “اخیرا دریافته ام هرچقدر بیشتر کار میکنم و تلاش میکنم خوش شانس تر میشوم…” ، شانس در خانه افرادی که منتظر آنهاست را نمی زند، شانس به افرادی رجوع میکند که تقریبا نیازی به آن ندارند زیرا میدانند اگر شانسی هم درکار نباشد آنها موفق خواهند شد.

  • وراثت اهمیت خیلی کمتر از چیزی دارد که فکر میکنید

تنها 3% 500 فرد ثروتمند دنیا، ثروتمند زاده شده اند… باقی افراد تماما ثروتشان را خودشان ساخته اند. اما شاید بعدها به کمک ارثی که به آنها رسیده شتاب موفقیت شان بیشتر شده (شانس !)

به نظر شما… این افراد ثروتمند، همان کارآفرین خودمان نیستند؟ پس منتظر چی هستید، از همین الان شروع کنید.

برای شروع، مطالب زیر را حتما بخوانید :

25 توصیه، نکته و درس سرمایه گذاری (که قبل از 25 سالگی باید بدانید)

14 تکنیک ساده برای اینکه کمتر خرج کنید، بیشتر درآمد داشته باشید

چطور قبل از 30 سالگی تبدیل به فردی پولساز شویم – اصول و مهارت ها مورد نیازتان اینجاست

میخواهید ثروتمند شوید؟ این 8 کار را با پولتان انجام ندهید

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ldaa می‌گوید

    واقعا خودتون کلاه خودتون رو قاضی کنید این تیتر کجا و این مطلب کجا ؟ تیتر جذاب خوبه ولی محتوا مهمتره و اینکه خواننده فکر نکنه سرش کلاه رفته ازهمه مهم تره

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      دوست عزیز تیتر مطلب دقیقا مربوط به محتوای مطلب است و دلایل ثروتمند شدن افراد و عواملی که در این راه نقش داشتند

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**