30 راهکار برای تحول زندگی مالی زوج های جوان در سال 94

30 راهکار برای تحول زندگی مالی زوج های جوان در سال 94

 

 

بعد از دوران نامزدی و عروسی، وقتی سر خانه و زندگی می روید کم کم متوجه می شوید که دیگر عشق کافی نیست و امورات دیگری هم باید مورد توجه قرار گیرد که مهمترینش مسائل اقتصادی است.

مسائل مالی یکی از موضوعاتی است که در هنگام ازدواج کمتر به آن بها داده می شود و بعدها هم اکثراً راحت تر آن است که از این واقعیت فرار کنند؛
اما به ناگاه زندگی یواش یواش آن روی دیگر خود را رو می کند، پول کم می آید، هزینه ها یکی از پس دیگری می آیند و جوانان عاشق تازه متوجه می شوند که زندگی چقدر با آن ایده آل گرایی های دوران عاشقی متفاوت است و این شروع بسیاری از دعواهای زن و شوهری است.

در تحقیقاتی مشخص شده که 82 درصد از زوجین بعضی از خریدهای خود را از همسرشان مخفی می کنند و 30 درصد از افراد در واگویی گذران فعالیتهای خود نسبت به هم صادق نبودند…

از طرفی دیگر مسائل مالی در خانواده های قدیمی تر به عاملی برای تشدید شکاف و سوءتفاهم بین فرزندان و والدین بدل می گردد و محرکی برای ایجاد اختلافات، درگیری ها و مشاجرات میان فرزندان و والدین شناخته شده است در واقع اطلاعات محدود در مسایل مالی و ناآگاهی در خصوص مسایل به درآمد و مخارج در خانواده ریشه تمام این مشکلات است.

نکاتی که در این گفتار می خوانید نه تنها شما را در مورد مسایل مالی یک کارشناس می کند و قرض های شما را کاهش می دهد بلکه می تواند به دوام زندگی احساسی و عاشقانه شما هم کمک شایانی کند در حقیقت زندگی کردن در کنار هم کافی نیست؛

هدف زندگی تان بیشتر مشارکت در ساختن یک زندگی ایده آل ، شاد، خلاقانه باشد.

پس این نکات را در روابط زناشویی و والدین و فرزندی خود هیچوقت فراموش نکنید از قدیم گفته اند :

«چو دخلت نیست، خرج آهسته تر کن؛
که اگر این چنین نکنی همان وضعیتی برای معیشت تو پیش می آید
که بر سر رودخانه های  دجله و فرات می آید
که گفته اند اگر باران به کوهستان نبارد
به سالی دجله گردد خشک رودی!
»

مدیریت معاش اگر چیزی نیست که در مدرسه یادمان داده باشند قطعاً علمی است که باید خودمان یاد بگیریم وگرنه همه عمر بر نداشته های خود حسرت خواهیم خورد و خودمان را نکوهش خواهیم کرد که اگر آن کار را می کردم یا نمی کردم چنین و چنان می شد.

زندگی خود مدرسه ای است که همه چیز را به مردمان هوشمند می آموزد؛
حتی اگر مدرسه نرفته باشند.

تحقیقات نشان داده است زوجین زمانی تصمیم می گیرند راجع به مسایل مالی با یکدیگر بحث و گفتگو کنند که دیگر کار از کار گذشته است…

در این مقاله قرار است 30 راهکار علمی و کاربردی بخوانید، تا چرخه مالی زندگی زناشویی تان یا فردی تان متحول شود !
هرکدام از این 30 راهکار کاملا عملی و مورد آزمون واقع شده اند و کاملا ملموس هستند، به طوری که میتوانید بلافاصله پس از خواندن این مقاله شروع کنید ! میتوانید با خیال راحت آنها را امتحان کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

شما پس از خواندن این مقاله، شاید دیگر برای همیشه مشکلات مالی از زندگی تان خارج شوند ! شک دارید؟ همین الان امتحان کنید… آنچه که در ادامه میخوانید برای افرادی که هنوز مجرد هستند نیز کاربرد فراوانی خواهد داشت.

30 راهکار خیلی ساده برای مهار کردن هزینه روزانه

در این بخش به توصیه هایی می پردازیم که با رعایت آن می توانید به سادگی نه تنها در سی روز (یا 31 روز) پول داشته باشید بلکه شاید بتوانید مقداری هم پس انداز کنید.
البته همه اینها بستگی به دخل و خرج، شرایط زندگی و نحوه خرج کردن هر فرد دارد اما می شود از نکات ساده به یک نتیجه کارآمد رسید:

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**