چطوری راه ثروتمند شدن خودتان را پیدا کنید (سریع) – قسمت دوم

تاحالا دقت کردید چقدر پول درآوردن شبیه کندن زمین برای رسیدن به گنج است؟

کار سخت ,طاقت فرصا و خسته کننده ای است و دقیقا تا زمانی که به گنج نرسیده اید یه سوالی توی ذهنتون همش در حال پرسیده شدنه : “آیا من دارم جای درستی از زمین را حفر میکنم؟” …
قسمت اول
از مقاله : راه ثروتمند شدن خودتان را پیدا کنید

قسمت دوم :

خب, کدام تیپ شخصیتی برای ثروتمند شدن بیشتر با شما همخوان بود؟

حتما لازم نیست به یکی از تیپ ها خودتان را محدود کنید, میتوانید ترکیب چندتا را داشته باشید.به هرحال دونستن این نکته که کدام تیپ بیشتر با شما سازگار است شما را چندین مرحله در رسیدن به ثروت از راه خودتان هدایت خواهد کرد.

خب, حالا که فهمیدید کدام تیپ رو بیشتر می پسندید و با اون راحت هستید کاری که باید بکنید اینه که کارهای مختص تیپ شخصیتی خودتان را بیشتر انجام دهید و کارهای نامربوط به تیپ شخصیتیتان را کمتر انجام دهید, به همین سادگی؟

مثل این میمونه که دریابید وسیله حفاری شما یک بیلچه کوچیک است اما چاله ای که باید بکنید نیاز به یک دینامیت دارد ! اما شما چیکار میکنید؟ بیلچه را درون چاله میگذارید و منتظر میمانید تا منفجر شود اما هیچوقت اینطور نمیشود… البته که منفجر نمیشود شما وسیله ای اشتباهی را به طور اشتباه دارید به کار میگیرید.

همانطور که مشاهده میکنید مادامی که وسیله منحصر به فرد خودتان را (تیپ شخصیتی) برای حفاری (رسیدن به ثروت) نیابید ,محکوم به شکست یا موفقیت ها موقت خواهید بود.

همه و همه اش به طریقه استفاده از نیرویتان بستگی دارد.
یک نمونه از استفاده از نیروی خدادادی وجودیتان میتواند این باشد که بر فرض شما یک فرد با تیپ شخصیتی حامی هستید و استعداد ذاتی در برقراری ارتباط در دنیای خارج با دیگران دارید. شما میتوانید راه خودتان را از طریق چند ارتباط از طریق نامه و سلام علیکم با افراد مرتبط پیدا کنید؛ پس چرا باید وقتتان را پشت کامپیوترتان برای ایجاد ارتباطات مجازی هدر دهید؟ شما باید برید بیرون تا موفق شوید !

مثال دیگر ؛ اگر شما یک تیپ شخصیتی مکانیک باشید, چرا خودتان را با برقراری ارتباط با افراد مختلف عذاب میدهید تا موفق شوید؟ شما بهتر است وقت خود را بر روی ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی صرف کنید.

شما باید بر روی چیزی که به صورت طبیعی از آن خوشتان می آید وقت صرف کنید. شما باید استعداد ذاتی تان را کشف کنید و استراتژی ثروتمند شدنتان را بر اساس آن بچینید تا در این راه فرصت های بیشتری برایتان نمایان شود, لذت بیشتری داشته باشد و البته راحت تر بتوانید پول در بیارید.

پس؛ استعداد و تیپ شخصیتیتان را بشناسید و بچسبید بهش.

بستگی به خودتان دارد, استعداد ذاتیتان چیست؟
این مطلب شاید کمک کوچکی باشد تا به خود بیاید, شاید باعث شود موفق شوید یا اصلا شاید هیچ تاثیری بر روی شما نداشته باشد. اما برای اینکه بازخوردی داشته باشم لطفا تیپ شخصیتی تان را / تیپ حفاری زمین گنجتان را در قسمت کامنت ها بنویسید .

8 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت اد می‌گوید

    مکانیک

  2. کاربر سوخت جت 2005 می‌گوید

    سلام.
    من تیپ شخصیتیم ستاره و دلال هست.

  3. کاربر سوخت جت .mhb می‌گوید

    پادشاه مکانیک!

  4. کاربر سوخت جت za می‌گوید

    سلام من می خواهم قسمت اول مقاله چطوری راه ثروتمند شدن خودتان را پیدا کنید؟را بخونم چطوری به اون دسترسی داشته باشم.
    متشکرم از راهنمایی تون

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      در ابتدای مقاله لینک را مشاهده خواهید کرد

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**