غلبه بر شک و ترس با کاربردی‌ترین روش ممکن از جک کنفیلد

هیچ کسی نمیتواند بگوید که به خودش شک نمی‌کند، همه‌ی ما به عنوان انسان‌هایی که با محدودیت‌های ذهنی از طرف خانواده و جامعه و اطرافیان بزرگ شده‌ایم هر روزه با هزار ترس و شک روبه‌رو می‌شویم.

به خودمان باور نداریم
به توانایی‌هایمان شک میکنیم
میخواهیم کار بزرگی را شروع کنیم اما ترس از شکست به ما اجازه نمی‌دهد
میخواهیم از منطقه‌ی امن زندگی‌مان بیرون بزنیم اما ترس‌هایمان مانعمان می‌شوند.

هر آدم موفقی نیز با این شک و ترس‌ها روبه‌رو بوده است اما توانایی آن‌ها در روبه‌رو شدن و توجه نکردن به این‌هاست که دلیل اصلی موفقیت‌شان می‌تواند باشد. اما شاید تاکنون روش‌های زیادی را برای نترسیدن و شک نکردن به خودتان امتحان کرده‌اید ولی وقت عمل که می‌رسد باز هم انگار شک‌هایتان قوی‌تر عمل میکنند.

در این ویدیوی آموزشی جک کنفیلد توصیه‌های نابی برایتان دارد که می‌تواند درصد زیادی از ترس‌هایتان را نابود کنند و افکار منفی را در ذهن‌تان خاموش کرده و به افکاری مثبت تبدیل کند.

جک کنفیلد نویسنده، سخنران و کارآفرین باسابقه‌ی آمریکایی است که کتاب‌هایش در سراسر جهان به فروش زیادی رسیده‌اند. از جمله کتاب‌های او میتوان به سوپ جوجه برای روح اشاره کرد که یکی از مطرح‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی موفقیت محسوب می‌شود. وی یکی از بزرگترین مربیان موفقیت در آمریکاست که هر ساله در ده‌‌ها کنفرانس بزرگ را برای دوست‌داران رشد و موفقیت برگزار میکند.

 

↓ مشاهده ویدیو ↓

 

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت 3022 می‌گوید

    ویدیو ی کامل و خوبی بود ممنون

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**