چرا باید حتما کتاب زندگی خود را بنویسید؟ فواید نوشتن کتاب که از آن خبر نداشتید

شاید همه ما استعداد نویسندگی نداشته باشیم و فواید نوشتن کتاب را ندانیم، اما اکثر ما به نوشتن یک کتاب فکر کرده‌ایم. کتابی که احتمالاً ماجراهای آن از اتفاقات زندگی خودمان نیز الهام می‌گیرد و حتماً شخصیت اول آن نیز تا حدود زیادی شبیه به خودمان است.

در واقع ایده نوشتن کتاب چیزی نیست که فقط برای نویسندگان حرفه‌ای باشد. شما می‌توانید یک کتاب تخیلی بنویسید که پر از داستان‌های عجیب باشد یا یک کتاب درباره چگونگی شغلتان برای کسانی که می‌خواهند وارد آن شوند. شایدم کتابتان درباره آشپزی باشد یا خاطرات زندگی که دارید.

من تجربه شخص چنین کاری را دارم، در سال 1395 نوشتن اولین کتابم را آغاز کردم، در روزهای نخست اصلاً فکر نمی‌کردم که بتوانم بیشتر از 10 صفحه بنویسم. اما امروز که این مطلب را آماده می‌کنم کتابِ من به صفحه 600 رسیده و هنوز هم تمام نشده!

کتابی که روزی برای دل خودم و تقویت وضعیت دانایی و روحی خودم نوشتن آن را آغاز کردم حالا به یک رمان بلند تبدیل شده که می‌توانم آن را به چاپ برسانم.

این موضوع و هدف کتاب نیست که اهمیت دارد. بلکه مهم کاری است که انجام می‌دهید: نوشتــن.
نوشتن پیوسته یک کتاب منسجم با یک هدف مشخص.

اما اگر هنوز تصمیمتان جدی نشده پس بهتر است کمی از مزایای انجام این کار را در ادامه بخوانید، شاید شما هم همین امشب اولین نوشتن اولین خط کتاب خود را آغاز کردید.

چرا باید کتاب خود را بنویسید؟
فواید نوشتن کتاب که کسی به آنها توجه نمی‌کند

شما هم اولین قطعه‌ی نوشتن‌تان را با نوشتن نظر‌تان در این موراد برای ما من و بقیه در قسمت نظرات بنویسید


در همین زمینه حتما مطالب زیر را بخوانید:

1 نظر جالب
  1. کاربر سوخت جت له می‌گوید

    لطفا در این باره که برای رسیدن به موفقیت حتما نیازی نیست که شکست بخوریم هم بگید چون بعضی از عزیزان شکست خوردن براشون یک باور شده ..‌.در کل بحثم در مورد باور هاست .

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**