حلقه‌ی گمشده‌ی قانون جذب – نقش آگاهی و کنترل ارتعاشات در رسیدن به خواسته‌ها

شکوفایی شما در لحظه‌ای که با سیستم راهنمای عاطفی‌تان آشنا می‌شوید و شروع به استفاده از آن می‌کنید، فوراً آغاز می‌شود.

چون شما دائماً در معرض تجربیات زندگی هستید، دائماً توسط آگاهی‌های محیطی تحریک می‌شوید، که یعنی در همه‌ی طول روز و هر روز، بر موضوعی متمرکز هستید و آن تمرکز باعث فعال شدن ارتعاشی هستند که در دنیای ارتعاشی زندگی می‌کنند.

بیشتر آن‌ها آگاه نیستند از اینکه دائماً با ارتعاشاتشان حقیقت خودشان را جذب می‌کنند
و بنابراین اکثر افراد تلاشی نمی‌کنند تا مقتدرانه اندیشه‌هایشان را انتخاب کنند.

در این محیطی که چیزهای بسیار زیادی برای مشاهده و توجه وجود دارد، آگاه شدن از همه‌ی اندیشه‌هایمان کار ساده‌ای نیست. در واقع تفکیک و جدا کردن همه‌ی این اطلاعات ممکن نیست. در واقع، شما مجبور نیستید که همه‌ی اندیشه‌هایی را که به سویتان هجوم می‌آورند تفکیک کنید، چون قانون جذب فرآیند تفکیک و جداسازی را انجام می‌دهد.

همه چیز و همه کس در کائنات از آگاهی برخوردارند و هر چیزی که آگاهی دارد ارتعاش ساطع می‌کند و هر چیزی که آگاهی دارد، توانایی متمرکز شدن دارد. هر چیزی که آگاهی دارد تجربه، به درک شخصی خودش از آن تجربه و خواسته‌هایی منحصر به فرد که از آن درک به وجود می‌آید را دارد.

[bs-quote quote=”«تمام چیزهایی که وارد زندگی شما می‌شوند با قانون جاذبه وارد شده‌اند. تمام چیزهایی که شما در ذهن دارید به طرف خود جذب می‌کنید. افکار تبدیل به اجسام می‌شوند شما باید مشخص کنید چه چیزی را می‌خواهید».

” style=”default” align=”center” color=”#55359e” author_name=”استر هیکس” author_job=”نویسنده و سخنران آمریکایی” author_avatar=”https://sookhtejet.com/wp-content/uploads/2019/12/استر-هیکس.jpg”][/bs-quote]

قرار گرفتن در معرض تفاوت‌ها و تنوع‌های زندگی باعث به وجود آمدن خواسته‌های مداوم در هر ذره از آگاهی می‌شود. وقتی قرار گرفتن در معرض تجربیات مختلف باعث متولد شدن یک خواسته یا آرزوی جدید می‌شود، ارتعاشی از شما ساطع می‌شود(موشکی از خواسته‌ها) و خود درونتان، منبع و همه‌ی کائنات فوراً به آن پاسخ می‌دهد. به عبارت دیگر:

وقتی شما خواسته‌ای داشته باشید، هر بار، به آن پاسخ داده می‌شود.

بخش غیر مادی شما، خواسته‌تان را دریافت می‌کند و آگاهی دقیقی از موشک خواسته‌های شما دارد و توجه‌اش را به خواسته‌ای که شما همان موقع فرستاده‌اید، می‌دهد. به عبارت دیگر، خود درون شما فوراً از نیروی ارتعاشی با خواسته‌ی شما هماهنگ می‌شود. اما شما معمولاً هنوز از نظر ارتعاشی با خواسته جدیدتان هماهنگ نشده‌اید، چون خواسته‌ی شما در اثر دیدن تفاوت‌ها متولد شده بود و بنابراین شما هنوز در مورد خواسته‌تان ترکیبی از ارتعاشات را دارید.

توصیه می‌کنم برای استفاده کاملا درست از قانون جذب مقاله‌ی ۳۰ توصیه‌ی عملی برای استفاده از این قانون را بخوانید

در لحظه‌ای که خواسته‌ی جدیدی فرستاده می‎شود، یک اختلاف در ارتعاش انرژی منبع با خود درونتان(که فوراً با خواسته‌ی جدید شما هماهنگ می‌شود) و بخش مادی شما (که هنوز ترکیبی از ارتعاشات را در خود دارد)وجود دارد، اکنون کار شما این است که تنها آن جنبه‌هایی که با خواسته‌ی جدید شما هماهنگ است را فعال کنید و اینجا، جایی است که سیستم راهنمای عاطفی به کمکتان می‌آید چون احساسات شما، نشانه‌ی هماهنگی یا ناهماهنگی ارتعاشی شما هستند.

به طور مثال، شما می‌خواهید با کسی که بسیار پُر مشغله است گفت و گویی داشته باشید و او واقعاً نمی‌خواهد زمانی را به گفت و گو با شما اختصاص دهد. این شخص به شما توهین می‌کند، یا حتی ناسزا می‌گوید. این تجربه باعث به وجود آمدن خواسته‌ای در شما می‌شود و حتی اگر شما نتوانید روی خواسته‌تان اسمی بگذارید، حقیقت این است که شما ترجیح می‌دادید با احترام بیشتری با شما رفتار شود و بنابراین حالا یک خواسته‌ی جدید از شما ساطع می‌شود و خود درونتان، انرژی منبع، فوراً با این خواسته‌ی شما هماهنگ می‌شود.

در ضمن می‌دانستید که قانون جذب بهترین منبع شادی شما می‌تواند باشد؟ البته اگه بدانید چطور از آن استفاده کنید که در این مقاله به طور کامل در مورد آن توضیح داده‌ایم.

به هر حال شما هنوز آن هماهنگی را پیدا نکرده‌اید، شما هنوز رفتار و عبارات بی‌ادبانه‌ی او را به خاطر می‌آورید. ارتعاش شما ترکیبی از آن رفتاری که می‌خواهید با شما داشته باشد و آن رفتاری که تا به حال با شما داشته است. شما هنوز با خواسته‌ی جدیدتان هماهنگ نیستید.

اگر به احساسات حساس باشید، می‎توانید ناهماهنگی ارتعاشی انرژی منبع و انرژی ارتعاش خودتان را در این لحظه احساس کنید. در واقع این چیزی است که احساسات شما همیشه نشان می‌دهد،

یک احساس خوب نشانه‌ی هماهنگی ارتعاش انرژی منبع و شماست.
یک احساس بد نشانه‌ی ناهماهنگی ارتعاش انرژی منبع و شماست.

به این مثال توجه کنید:

«در بین نامه‌هایتان صورت حساب قبوض مختلفی را پیدا می‌کنید و چون آن‌ها را مدت زیادی پرداخت نکرده‌اید، متوجه می‌شوید که پول کافی برای پرداخت همه‌ی آن‌ها ندارید. در آن لحظه، خواسته‌ی داشتن پول بیشتر در شما شکل می‌گیرد. منبع به سرعت بر آن متمرکز می‌شود و از اینکه شما این خواسته را دارید، لذت می‌برد. به هر حال، شما دوباره نگاهی به قبض‌ها می‌اندازید و متوجه واقعیتی که با آن رو به رو هستید می‌شوید و می‌گویید: «پول کافی برای پرداخت آن‌ها ندارم». شما با خواسته‌ی جدیدتان هماهنگی پیدا نکرده‌اید و احساس‌های منفی شما (نگرانی، خشم، درماندگی) نشان دهنده‌ی ناهماهنگی شما با منبع است».

به همین دلیل است که ما احساسات را سیستم راهنمای عاطفی می‌نامیم، چون کمک می‌کنند تا اختلاف ارتعاشی بین خواسته و خودتان را متوجه شوید. هیچ عامل دیگری در رسیدن به خواسته‌تان تأثیری ندارد. – آن طوری که دیگران فکر می‌کنند، آن طوری که آن‌ها زندگی کرده‌اند و آن طوری که الان زندگی می‌کنند – هیچ کدام از آن‌ها در توانایی شما برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید تأثیری ندارد.

هیچ خواسته‌ای، تا زمانی که بین ارتعاش خواسته و ارتعاش شما اختلافی وجود داشته باشد، به زندگی‌تان وارد نمی‌شود. برای اینکه خواسته‌ها در زندگی‌تان متجلی شوند، شما باید از نظر ارتعاشی با آن‌ها هماهنگ شوید.

 

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ون می‌گوید

    چرا ادمو گیج میکنید بابا خب مرحله به مرحله برید جلو ،ساده تر توضیح بدین.الان ۳ماه است که من مقاله های سایت سوخت جت رو میخونم ولی هیچ گونه درکی از موضوعات ندارم

  2. کاربر سوخت جت 2524 می‌گوید

    عالی بود

  3. کاربر سوخت جت نش می‌گوید

    عالی بود
    واقعاممنون

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**