به کمک قانون “نابرابری های برابر” استعدادهایتان را کشف کنید و جهانی شوید

قانون نابرابری های برابر

به کمک قانون نابرابری های برابر
استعدادهایتان را کشف کنید و جهانی شوید

 

Paul Erdos مرد عجیبی بود…
2 دست کت و شلوار داشت، هرگز آشپزی کردن را یاد نگرفت و روزی 19 ساعت کار میکرد تا بتواند اجاره خانه اش را بدهد. ناراحتی های جسمی زیادی داشت و روزانه آمفتامین میخورد تا تسکین ناراحتی اعصابش باشند. پاول تمام حقوقش را در طول نیمه اول ماه خرج میکرد و نیمه دوم ماه را هیچ پولی برای پس انداز نداشت.

پاول اِردوس یک نابغه ی ریاضی در قرن 20-م بود.
او بیش از 1500 مقاله در طول دوران کاری اش نوشته و با 500 ریاضیدان و دانشمند دیگر در حل مسائل پیچیده دنیا همکاری کرده. همانطور که شما هم احساس میکنید، نبوغ ریاضی پاول تحسین برانگیز بود.

پاول توانست انواع مسائل حل نشده در طول دوران ریاضی را حل کند. او تلاش کرد برای نظریه اعداد اول فرمولی بدست آورد. پاول برای نظریه رامسی گروهی را برای تحقیق رهبری میکرد. او برای معمای عجیب اصل برتراند نظریه هایی داد و … دستآوردهای بی نظیر دیگر.

در مجموع؛ زندگی حرفه ای پاول اردوس بی نظیر بود. او دریچه ای نو به دنیای ریاضی گشود که ریاضی دانان نسل های بعد مطمئنا نام او را فراموش نخواهند کرد اما…

آیا شما نام این فرد را شنیده بودید؟ فردی که بیش از 1500 مقاله علمی به چاپ رسانده و با 500 نفر از ریاضی دانان برتر عصرش همکاری هایی داشته را می شناسید؟

احتمالا خیر !
شاید استاد ریاضی دانشگاه تان هم پاول اردوس را نشناسد. دلیل اینکه کسی نه پاول اردوس را می شناسد تا حتی یکی از مقاله های او را میتواند نام ببرد، قانون نابرابری های برابر است.

اما دقیقا قانون نابرابری های برابر چیست؟ و چطور میتواند به شما کمک کند استعدادهایتان را با خودتان به گور نبرید و نهایت استفاده را از تمامی استعدادهایتان را در این دنیا ببرید؟ در این مقاله مفصل میخوانید و راهکارهایی بابت آن به شما داده خواهد شد.

پاول اردوس، یک نمونه از فردی بود که استعدادهای بی نظیری داشت؛ خودش و همکارانش نیز این را میدانستند اما هرگز برای جهانیان شناخته نشد. مطمئنا اگر فقط 10% مردم جهان نام او را می شناختند، زندگی به مراتب بهتری در این دنیا داشت و کشفیاتش را در سایه آرامش و آسایش و لذت بیشتری انجام میداد… اما اینطور نیود.

خیلی از ما ها نیز نمونه هایی از پاول اردوس هستیم.
هرکداممان که به این دنیا دعوت شدیم، با خود استعدادهایی را به امانت آوردیم تا دنیا را به مکانی بهتر و زندگی خودمان را به بهترین شکل خلق کنیم… اما اکثرمان تا آخرین لحظه عمرمان از استعدادهایمان نه باخبر می شویم، نه بدنبال کشف آنها میرویم تا زندگی مان را متحول کنیم.

قانون نابرابری ها برابر بر جهان حکمفرماست

 

7 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت oudi می‌گوید

    فقط یه کلمه میشه گفت: «عالی»

  2. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مثل بقیه مطالب تاثیر گذار نبود

  3. کاربر سوخت جت enix می‌گوید

    چه ربطی به پاول اردوس داشت؟ ایشان طبق گفته خودتان این همه کارهای مهم واسه علم انجام داده و به جایی نرسیده. اما از نظر علمی انسان موفقی بوده. من تو متناتون دچار تناقض میشم.

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      با سلام
      دوست عزیز این مطلب به این اشاره دارد : بعضی افراد با وجود دستآوردهای زیاد در زندگی شان، آنچنان که باید شناخته شده نیستند و سپس با قانون نابرابری های برابر شما میتوانید این مسئله را خنثی کنید. از حسن توجه تان سپاسگزاریم.

    2. کاربر سوخت جت ید می‌گوید

      سلام
      راستش گاهی من هم با خواندن برخی از مطالب سایت دچار تناقضاتی میشم
      به طور مثال با خواندن یک مطلبی بسیار انگیزه و نیرو می گیرم ، اما با خواندن مطلب دیگری تردید هایی در من به وجود میاد

  4. کاربر سوخت جت rash می‌گوید

    این مطلب فوق العاده ست و به یک بیت شعر نسبت می دم

    موجیم و آسودگی ما عدم ماست
    ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم

  5. کاربر سوخت جت ام می‌گوید

    مثل همیشه عالی و تاثیر گذار.ممنون

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**