خلاصه کتاب چرایی خود را پیدا کنید نوشته سایمون سینک

کتاب چرایی خود را بیابید چیزی رو که هر کس و هر کسب و کاری به دنبالشه رو ارائه می کنه : یک هدف واقعی . نویسندگان استراتژی ها و تمریناتی رو ارائه می کنن که افراد و همچنین تیم ها میتونن با استفاده از اونا قدرتمند ترین انگیزه هاشون ، و دلایلشون برای از خواب بیدار شدن و شروع روز کاری رو کشف کنن . اگه شما به دنبال شغل مناسب می گردین ، یا سعی دارین کارمندای درستی رو استخدام کنین یا امیدوارین که درک بهتری از خودتون داشته باشین ، این کتاب یک راهنمای کاربردیه .

 

کتاب چرایی خود را پیدا کنید  برای چه کسانی مفید است؟

  • هر کس که در جست و جوی هدف و مقصد خودشه .
  • کارآفرینانی که در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کارشون هستن .
  • رهبران گروه که میخوان اهداف بلند پروازانه ای تعیین کنن .

درباره نویسندگان کتاب:‌ 

سایمون سینک (Simon Sinek) یک سخنران انگیزشیه که تفکر خلاقانش باعث شده اون با شرکت های بزرگی از جمله مایکروسافت و اینتل مشورت داشته باشه  . اون همچنین نویسنده کتاب پر فروش “با چرا شروع کنید : چطور رهبران بزرگ به همه برای حرکت کردن انگیزه میدن ؟” هست.

دیوید مید یک مربی تمرین دهندست که از سال دو هزار و نه با سایمون سینک همکاری داشته . اون الان کارگاه های معروفی در اختصاص با مدیریت سازمانی و انگیزه بخشی داره . اون به مردم هر پنج قاره کمک کرده و با تیم های مختلفی از قبیل تیم های حرفه ای ورزشی و تیم های دولتی کار کرده.

پیتر داکر افسر ارشد سابق از نیروی هوایی سلطنتی انگلیس بوده او الان به عنوان مشاور کسب و کار مشغوله و از اعضای اصلی تیم “با چرا شروع کنید” هست . اون توی تبدیل تئوری های سایمون سینک به راهنمایی های عملی نقش اصلی رو بازی می کنه .

 

در این خلاصه شما یاد خواهید گرفت که:

  • چطور همسایه دیوار به دیوارتون رو ترغیب کنین که درمورد چرایی خودش صحبت کنه . این کار یک گپ زدن خسته کننده رو به یک گفت و گوی جذاب تبدیل می کنه .
  • چرا منحصر به فرد بودن کلید فرایند یافتن چراییه .
  • چطور “چگونه ها” کار هایی هستن که چرایی رو به زندگیتون میارن .

 

دانلود خلاصه کتاب

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت ار می‌گوید

    عالی ممنونم

  2. کاربر سوخت جت سی می‌گوید

    بسیار متفاوت وتاثیر گذار هست سایت شمابه امیدیک زندگی رویایی.باتشکر از شما.

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**