یک برنامه کامل برای داشتن استقلال مالی و ثروتمند شدن

دوست دارید نام شما هم به عنوان یک میلیاردر در هر جمعی مطرح شود؟
دوست دارید آنقدر پول داشته باشید که هیچوقتِ دیگر درباره پول نگران نباشید؟
دوست دارید تلاش تان برای ثروتمند شدن، سریع تر نتیجه بدهد؟

این برنامه کامل و عملی برای داشتن استقلال مالی و ثروتمند شدن برای شماست

اگر مقالات پیشین ما را خوانده باشید، سعی داشتیم دید شما را نسبت به ثروت و ثروتمند شدن تغییر دهیم تا اینکه چند تکنیک به شما معرفی کنیم تا سریع ثروتمند شوید.

برای مثال شما در مقاله پول چیست؟ خواندید که واقعا پول چیست و چه نقشی در زندگی ما دارد و در مقاله چطور تبدیل به فردی پولسازی شویم یادگرفتید برای ثروتمند شدن، حتماِ حتما چه مهارت هایی مورد نیازتان است و در مقاله اشتباهات مالی خواندید که با پول تان چه کارهایی را نباید انجام دهید و مقالات دیگری که احتمالا خواندید (و اگر نخواندید توصیه میکنم حتما بخوانید)

اما در این مقاله میخواهیم، یک سری حقایق و راهکارهایی برای داشتن استقلال مالی و ثروتمند شدن به شما معرفی کنیم، نقشه راهی از ثروتمند شدن به شما بدهیم و شما را از توهمات و تصاویر کذبی که از ثروتمدن شدن دارید دور کنیم.

برای مثال؛
اکثرمان تصور میکنیم ثروتمند شدن به معنیِ ماشین های گران قیمت و لباس های مارکدار و خرج کردن های بی رویه پول است… این تصویری از ثروتمندهایی (فقط 0.03 درصد از افراد ثروتمندی که معمولا وارث ثروت بوده اند تا یک ثروتمند خودساخته) است که در ذهن داریم در صورتی که ثروتمندان اصلا و ابدا اینچنین نیستند ! هیچ فرد ثروتمندی بدون فکر و هدف خاصی پول خرج نمیکند (و اگر خرج میکند، حتما برای برنامه ای برای برگشتش دارد)

در این مقاله شما از راهکارهای مثل کمتر از درآمدتان خرج کنید و یا سخت باید کار کنید چیزی نخواهید خواند… ثروتمند شدن چیزی بیش این راهکارهاست.

ناپلئون هیل، نویسنده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، به مدت 20 سال زندگی بیش از 500 فرد ثروتمند دوران خودش و قبل از خودش را بررسی کرده، تحلیل کرده، با آنها مصاحبه کرده و نتایجش را در کتابش به رشته تحریر درآورده (که میتوانید از اینجا دانلود کنید) و شاید جالب باشد که ناپلئون هیل در کتابش می نویسد :

با تحقیق زندگی افراد ثروتمند دریافته ام که
شما هرگز با سخت کار کردن ثروتمند نخواهید شد،
ثروتمند شدن یک سری اصول و قوانین خاص خودش را دارد که فقط در صورت رعایت آنها میتوانید به ثروت دست پیدا کنید و زمانی که آنها را دریافتید، ثروت و پول با چنان سرعتی وارد زندگیتان میشود که تعجب خواهید کرد چرا زودتر به آن دست پیدا نکرده بودید.

پس اگر خیلی سخت کار میکنید اما هنوز نشانه هایی از ثروتمند شدن را نمی بینید، این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد؛ زیرا شاید بیش از نیمی از کارهایی را که هم اکنون با تصور اینکه ثروتمند خواهید شد را دیگر انجام ندهید…

یک برنامه کامل
برای داشتن استقلال مالی و ثروتمند شدن :

میانگین سن افراد میلیاردر

این ذهنیت را که برای ثروتمند شدن باید چندین میلیارد پول داشت را دور بریزید !

خیلی ها با کمتر از مقدار از پول نیز ثروتمندند و خیلی از ثروتمندانی که چند  ده برابر این مقدار پول را دارند بیشتر از افرادی که ماهیانه 1 میلیون تومان درآمد دارند مشکل مالی دارند. پس عدد مشخصی برای میلیاردر شدن وجود ندارد، اما در این مقاله عدد 1 میلیارد تومان را در نظر میگیریم (میانگین پولی)

اما شاید جالب باشد اگر بدانید میانگین سن کل میلیاردرهای جهان 62 سال است و تنها 38% از آنها سن شان بالای 62 سال است… و خیلی جالب تر است اگر بدانید تنها 1% کل افراد ثروتمند جهان کمتر از 35 سال سن دارند.

این خبر خوبی است؛
شما زمان زیادی برای ثروتمندتر شدن دارید و میدانید که زمان = پول پس در قدم اول امکان ثروتمند شدن شما مثبت است، شما هم میتوانید یکی از افراد ثروتمند دنیا شوید.

اخلاقیت خاصِ افراد ثروتمند و دارای استقلال مالی

 

3 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    در این زمینه میتونید کتاب همسایه میلیونر نوشته توماس جی استنلی و ترجمه سمیرا دامغانی را مطالعه کنید
    به صورت کامل سبک زندگی ثروتمندان آمریکا رو توضیح میده بر خلاف چیزی که توی تلویزیون و جامعه نمایش داده میشود

  2. کاربر سوخت جت ivar می‌گوید

    سلام ، فکر کنم از جت سواری خوشم بیاد ، هستم . سوختم چشم تامین میشه ، رمز اینترنتی بگیرم –

    1. کاربر سوخت جت dmin می‌گوید

      مـــــا در خدمتیم

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**