فوق ستاره خرید شوید – چطور مانند افراد حرفه ای بهترین کالاها را با کم ترین قیمت بخریم؟

فوق ستاره خرید شوید
چطور مانند افراد حرفه ای بهترین کالاها را با کم ترین قیمت بخریم؟

 

اگر دیگران ستاره فروش هستند شما هم ستاره خرید کردن بشوید… زیرا قیمت کالاها همان چیزی نیستا که فروشنده به شما اعلام می‌کند.
این روزها فروشندگان کالا برای بقای تجارت و فروش بهتر و بیشتر به علمهای بسیاری مجهز شده‌اند همینکه جستجو کنی با انبوهی از سمینارها و همایش‌ها و دوره‌ها و کتاب‌های زیادی مواجه می‌شوی که فروشندگان را برای جذب مشتری و فروش بیشتر و بازاریابی بهتر تشویق می‌کنند؟

پکیج‌های گوناگون بازاریابی و فروش با عنوان های مختلف از فروشندگان سیاستمداران زیرکی ساخته است که هر طور شده خریداران را با دستهای پر روانه کنند.

در این مقاله می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که در مقابل قدرت فروش و حقه‌های فروش فروشنده‌ها و فروشگاها و صاحبان کالا شما هم با  قدرت خرید کردن بهترین خریدهای خود را انجام دهید.

یعنی شما هم از قدرت خرید کردن خود استفاده کنید تا مقدار پولی را که باید پرداخت کنید کمتر و بتوانید پس انداز بیشتری نیز داشته باشید و از هدر دادن دارایی‌های خودتان جلوگیری کنید و سرمایه خود را بدین طریق افزایش دهید.

قبل از شروع لازم است از منطق ساده در پشت هر مبادله با خبر شویم:

هر معامله‌ای که اتفاق می‌افتد دو طرف دارد؛
یکی خریدار و دیگری فروشنده که در حقیقت هر دوی آنها از قوانین مشابهی پیروی می‌کند که منافع خویش را در نظر می‌گیرند فروشنده می‌خواهد جنس‌اش را به بالاترین قیمت که ممکن است بفروشد و از مابه التفاوت سود خرید و فروش سود بیشتری نصیب‌اش بشود.

خریدار هم از خروج بیشتر پولش جلوگیری می‌کند.
حالا اگر تفاوت معنی داری بین قیمت فروش کالا و قدرت خرید مشتری وجود داشته باشد لازم است که مذاکراتی بین این دو اتفاق بیفتد…!

این مذاکرات دو نوع است:

  • مذاکره یک دفعه‌ای کوتاه مدت
  • مذاکره کاری بلند مدت

در مذاکره کوتاه مدت باید بدون توجه به اینکه دوباره این شخص را می‌بینید یا با او کار می‌کنید در آن لحظه بهترین قیمت و شرایط را بدست آورید.
قدرت خرید بهتر یعنی؛ آنکه خریدار بتواند با ترفندهایش فروشنده را متقاعد کند که از قدر مطلق سود مورد انتظار خود را از بابت فروش هر واحد کالا بکاهد. یعنی کمترین سود ممکنی که ضرر هم نکند

بعضی از افراد خجالت می‌کشند یا بیش ‌از این مغرور هستند یا فریب‌ بازی‌های فروشنده را می‌خورند و بر سر قیمت هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنند و بیشترین ضرر را محتمل می‌شوند.
واقعا جالب است بدانید که پولدارترین مردم همیشه بیش از سایرین هنگام خرید کردن از قدرت خرید و ترفندها استفاده می‌کنند، همین کار ثروتمند بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.

زیرا ایشان ارزش پولی را که به زحمت بدست آورده‌اند می‌دانند و بیهوده آن را خرج نمی‌کنند و از دست نمی‌دهند.

مجموعه‌ای از تکنیک‌های مذاکره قیمت وجود دارد که می‌توانید از آنها برای خرید کردن مفید و به صرفه و نتیجه بهتر در خرید یک دفعه‌ای از آنها استفاده کنید.

خوشبختانه این قوانین در مذاکره برای قراردادهای کاری بلند مدت هم کاربرد زیادی دارد و مورد استفاده است.

فراموش نکنید که بخشی از هزینه های شما ناشی از نبود قدرت و آشنایی با نحوه خرید کردن و چگونگی خرید کردن است.

مذاکره را با یک سوال شروع کنید که آگاهی شما را از قیمتها نشان دهد.

چه قدر تقدیم کنیم؟
شروع خوبی نیست!!!!!!!!!

این عبارت اگر چه ادب شما را می‌رساند، طرف را متوجه می‌کند که شما خودتان از قیمت کالاها اطلاع چندانی ندارید (در بسیاری مواقع ممکن است همینطور هم باشد) اما در حقیقت پرسش این سؤال به منزله موافقت کردن با افزایش نرخ است.

اگر میخواهید یادبگیرید چطور مانند افراد حرفه ای خرید کنید و همیشه بهترین کالاها را با پایین ترین قیمت ممکن بخرید، این مقاله برای شما مانند یک معجزه عمل خواهد کرد !
زیرا قرار است قدم به قدم یادبگیرید چطور فروشنده را افسون کنید و او را متقاعد کنید کمترین قیمت ممکن را به شما برای فروش کالایش بدهد.

پس از خواندن این مقاله شما به صورت کامل یادمیگیرید چطور تخفیف بگیرید و در هرکجا که پای معامله ای در میان باشد، بیشترین سود ممکن و بیشترین پس اندازتان برده باشید.

آماده اید تبدیل به یک خریدار حرفه ای شوید؟

 

2 نفر دیدگاه شان را با ما در میان گذاشتید، نفر بعدی شما هستید :
  1. کاربر سوخت جت d123 می‌گوید

    مرسی مقاله خیلی عالی و کاربردی بود این جور مقاله های کاربردی در کنار مقالات انگیزشی باعث بالا رفتن سرعت موفقیت ما میشن لطفا از این جور مقاله ها بیشتر تو سایت بزارید

  2. کاربر سوخت جت ngiz می‌گوید

    اين روش جواب ميده

نظرتان را ارسال کنید

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید...

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**